תוך שבוע בלבד: אחרי שיוניליוור מצאה את מוצריה מחוץ לחלק מהמדפים בעקבות סירוב הרשתות לעליית המחירים, מסתבר כי הרשת הפסידה 9.5 מיליון שקלים תוך שבוע בלבד.
הירידה החדה ברווח של שבוע בלבד, באה חודש אחרי פתיחת החרם בעקבות הודעת החברה על ייקור של מוצרים שונים בהם נייר טואלט, דגני בוקר ומוצרים פופולאריים אחרים של החברה.
על פי הדיווח ב'חדשות 12', גם רשתות השיווק נפגעו מהחרם שהטילו על היצרנים ובשלב הזה הרכישה של המותגים הפרטיים לא מצליחים לכסות את ההפסדים מהמכירה של מוצרי יוניליוור בימים כתיקונם.
רק על דגני בוקר הפסידה 2.4 מיליון שקלים ובקורנפלקס הפופולארי 'קורנפלקס של אלופים' חלה ירידה של 860 אלף שקלים.
בנוסף, גם מוצרי ההיגיינה של החברה, שמפו פינוק, דאורדרנט 'דאב', 'אקס', רקסונה ועוד צנחו ביותר מחצי מיליון שקלים.