מחפשים לקנות בר מים - בואו להשוות באתר משתלם לי

צמאים? הגיע הזמן לעבור לברי מים! מים טעימים, צלולים ונקיים – בלחיצת כפתור אחת. כך כל המשפחה שלכם תשתה יותר מים ואתם מרוויחים! בואו עכשיו להשוות באתר משתלם לי השוואת מחירים, האתר הגדול בישראל להשוואות מוצרי חשמל, שירותי תקשורת, אינטרנט, חבילות צפייה ועוד! (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: פריפיק)

מים קרים לגוף ולנשמה

מים – מוצר היסוד הבסיסי ביותר שבלעדיו אין לנו חיים. מים מהווים את רוב גופנו, ומסתבר שאנחנו לא תמיד נוהגים לשתות מספיק על פי כמות צריכה אישית אידאלית. ממצאים בשטח מראים כי משפחות שרוכשות ברי מים לבית שותות יותר מים בממוצע ממשפחות שקונות בקבוקי שתיה במקרר. זה פשוט, זה קל, לא צריך לסחוב בקבוקים מהסופר ולא צריך להוציא מהמקרר בכל פעם שצמאים. עם המכשירים היפהפיים והחדשניים שמוצבים להם במטבח, אין פלא שכולם ירצו לשתות יותר.

אם אתם מעוניינים לרכוש בר מים לבית, כדאי לכם לעשות את זה דרך אתר משתלם לי השוואת מחירים. תוכלו לבדוק שם מחירי ברי מים, המסלולים השונים, האופציות של כל מכשיר, מפרט מלא על כל מכשיר, כיצד להתקין אותו ועוד.

האם כדאי בר מים על פני בקבוקים?

האם משתלם לכם לרכוש בר מים מאשר לקנות בקבוקי מים? חד משמעית – כן! ומהרבה סיבות. ראשית, זה יקל על החיים שלכם- לא תצטרכו יותר לסחוב שישיות מים מהרכב ולתקוע אותם במקרר. בכל פעם שנגמר בקבוק מים נוסף- ואם אתם נוהגים לשתות הרבה זה קורה כמעט כל יום – תצטרכו שוב ושוב להכניס בקבוק חדש למקרר. כל ההתנהלות הזו עם בקבוקים בהחלט מיותרת, כאשר יש לכם אפשרות להציב מתקן שאוטומטית מצנן לכם את המים ומספק לכם אספקת מים נקיים, קרים וצלולים כל זמן שתרצו!

פתרון ירוק יותר

את בקבוקי השתיה צריך למחזר, ולא תמיד יוצא למשפחות לאסוף המון בקבוקי פלסטיק אז הם פשוט מחליטים, לצערנו, לזרוק אותם לפח. וגם אם הם מחליטים כבר לאסוף את הכל בשקיות ענקיות, ולצאת לפח המחזור שיכול להיות רחוק ממקום מגוריכם, זה פשוט לא כיף. במקום זאת, שימוש בשתייה מברי מים חוסך משמעותית בייצור פלסטיק ואת הצורך למחזר! כך אתם עוזרים לשמור על הסביבה ולתרום לעולם ירוק ונקי יותר. לא תצטרכו לאסוף בקבוקים ולא תצטרכו לחפש פח מחזור קרוב!

הקפידו על סנן תקין

כמובן, שברכישה של בר מים צריך להקפיד על כמה דברים – תקינות הסנן היא אחד מהם. חשוב מאוד להקפיד להחליף סנן כל תקופה הנקובה בהוראות היצרן והחברה המספקת לכם את המוצר. בנוסף לבדיקה של מחירי ברי מים, בדקו גם מה המחיר של החלפת הסנן כל תקופה, והכניסו את זה למחיר התקציב.

אופציות נוספות

לכל בר מים יש אופציות נוספות אותן היצרן בחר להוסיף. יש דגמים מתקדמים של ברי מים שניתן להוציא מהם מי סודה, ודגמים אחרים שאפשר להכניס אותם ל"מצב שבת". בררו מהן העדפות שלכם לגבי בר המים האופטימלי ובדקו מחירי ברי מים דרך האתר משתלם לי השוואת מחירים.

באתר משתלם לי תוכלו לבדוק את המחירים של מגוון מוצרים ושירותים שונים המציעות החברות השונות בישראל – חבילות גלישה, חבילות סלולר, שירותי צפייה וסטרימינג, ברי מים ועוד. צרכן ישראלי חכם עושה צעד נבון דרך את משתלם לי השוואת מחירים!

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות