אחרי הכישלון

בלי חד"ש-תע"ל: לפיד מנסה לגבש את האופוזיציה הבאה

ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד זימן אליו את ראשי מפלגות גוש השמאל-ערבים למעט חד"ש-תע"ל, בניסיון לגבש את האופוזיציה שלא הצליחה להתאחד מאז הכישלון בבחירות (פוליטי)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ראש הממשלה היוצא, יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד, זימן היום (שישי) את ראשי מפלגות גוש השמאל-ערבים, למעט חד"ש-תע"ל, לפגישה.

בהודעת לשכתו נמסר כי גם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, גם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יו"ר העבודה מרב מיכאלי ויו"ר רע"מ מנסור עבאס נענו להזמנה.

מדובר בניסיון של לפיד לנהל את האופוזיציה, אחרי הנתק ששרר מאז הכישלון בבחירות בין ראשי המפלגות, והעובדה שאף לא התאחדו להמלצה עליו לראשות הממשלה אצל הנשיא.

לפי לשכת לפיד, "המטרה לתכנן ולחשוב ביחד איך לנהל את האופוזיציה".

אתמול כתב לפיד בפוסט בפייסבוק: "אם אנחנו רוצים לעצור את פסקת ההתגברות המטורפת וההרסנית, אנחנו צריכים לעבוד יחד. אם אנחנו רוצים להגן על הדמוקרטיה הישראלית ולמנוע כפיה דתית והדרת נשים, אנחנו צריכים לעבוד יחד. אם אנחנו רוצים לחזור לשלטון – אנחנו חייבים לעבוד יחד".

"אחרי הפסד בבחירות תמיד יש משקעים, תמיד יש כעסים. זה אנושי ומובן, אבל יש לנו משימה חשובה הרבה יותר. אנחנו חייבים לאחד כוחות במאבק על המדינה האהובה שלנו. בכנסת, ברחובות, בכל הזירות האפשריות".

לדבריו, "בשנה וחצי האחרונות האופוזיציה הייתה רעילה ואלימה, אבל עבדה בתיאום מלא. זה עבד לה. עכשיו אנחנו יוצאים למאבק פרלמנטרי, משפטי ואזרחי ובעיקר מאבק גורלי לעתיד המדינה. אסור לבזבז כוחות על מריבות פנימיות. אם אנחנו רוצים לעצור את הטירוף, האופוזיציה צריכה לעבוד יחד, בתיאום מלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות