המועמדים לתפקיד שר

דרעי שוקל: שר במשרד האוצר עם סמכות על תקציב הישיבות

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, טרם החליט האם להיענות לבקשת ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ולקבל לידיו את תפקיד שר האוצר • בינתיים, דרעי שוקל לדרוש שר במשרד האוצר עם אחריות על תקציב הישיבות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ובנימין נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, עדיין שוקל האם להיענות לבקשת ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, לקבל לידיו את משרד האוצר כשהוא נוטה יותר שלא לקבל את ההצעה ולהמשיך בתפקידו מהממשלה הקודמת כשר הפנים, פריפריה, נגב והגליל.

ל'כיכר השבת' נודע כי על שולחן המשא ומתן הקואליציוני דרעי העלה אפשרות נוספת לפיה ח"כ מטעם ש"ס יכהן כשר במשרד האוצר עם אחריות על תקציב הישיבות ותקציבים נוספים הקשורים למגזר החרדי.

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת' בתיקים שדרעי דורש: משרד הפנים, משרד הרווחה, משרד נגב גליל, משרד הדתות וראש ועדת הפנים. יודגש כי דרעי דורש 4 תפקידי שר לתנועה.

יצוין כי המועמדים לתפקיד שר מטעם ש"ס הם יעקב מרגי, מיכאל מלכיאלי, חיים ביטון, משה ארבל ויואב בן צור. כמו כן, ישנה אפשרות שדרעי ייבא שר נוסף מחוץ לרשימת ש"ס לכנסת.

כמו כן, באשר לתיק הדתות, בש"ס מעריכים כי אכן תושג פשרה עם 'הציונות הדתית' והתיק יחזור לידי ש"ס כאשר במשרד יכהן שר דתי לאומי והצדדים יגיעו להסכמות באשר למינוי רבנים ודיינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות