בתום שעה וחצי

"בדרך להקים ממשלת ימין"; הסתיימה פגישת נתניהו-בן גביר

"הפגישה התקיימה באווירה טובה, אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא", כך אמר ח"כ איתמר בן גביר בצאתו מהפגישה עם ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובן גביר בתמונה ראשונה, היום (צילום: ללא קרדיט)

ממשלת נתניהו השישית: לאחר כשעה וחצי הסתיימה הערב (שני) פגישתו של יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, עם ראש הממשלה הנבחר, בנימין נתניהו. מדובר בפעם הראשונה שלשכת נתניהו מפרסמת תמונה מפגישה עם בן גביר.

בתום הפגישה אמר ח"כ בן גביר: "הפגישה התקיימה באווירה טובה, אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא, לשמור על חיילי צה"ל, להסתכל בעיניים של כל האנשים שחלקם מפחדים להסתובב בנגב ובגליל, להחזיר להם את הבטחון, ולהחזיר להם את המשילות. יש לנו הרבה עבודה".

בלשכת נתניהו אמרו כי "הייתה פגישה מצויינת, סוכם לפעול במהירות להקמת ממשלת ימין שתחזיר את המשילות והביטחון לאזרחי ישראל".

יצוין כי במערכת הפוליטית מעריכים כי נתניהו לא ינהל ויכוח עם בן גביר על דרישתו לכהן בתפקיד השר לביטחון פנים, טרם ברור האם נתניהו יקבל גם את דרישת בן גביר להרחיב את הסמכויות שלו בתפקיד.

בן גביר הודיע מוקדם יותר כי בצוות המשא ומתן שלו יהיו חברים עו"ד אשר אקסלרוד, יו"ר מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין, עו"ד שלומי בן אליהו מנכ"ל משרד הבינוי והחקלאות לשעבר ועו"ד חנמאל דורפמן, איש אמונו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות