נתניהו מחלק תיקים

אמסלם מאיים: "שר המשפטים. אם לא אלך על הראש שלו"

בכיר 'הליכוד' חבר הכנסת דודי אמסלם שיגר מסר מאיים לנתניהו בפני חברי ליכוד ואמר: "אני רק שר המשפטים, אם לא - אני הולך על הראש שלו 4 שנים" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: הדס פורוש פלאש 90)

המתח לקראת חלוקת התפקידים נמשך, זאת עוד לפני שיו"ר 'הליכוד' נתניהו החל במשא ומתן הקואליציוני. על פי הפרסום ב'וואלה', בכיר הליכוד, חבר הכנסת דודי אמסלם, שיגר מסר מאיים לראש הממשלה הנבחר בפני חברי המפלגה.

על פי הפרסום אמר אמסלם: "אני רק שר המשפטים, אם לא - אני הולך על הראש שלו (של נתניהו) ארבע שנים". בנוסף, כך על פי הפרסום, הבהיר למקורביו כי זהו התיק היחיד שהוא רוצה בממשלה הקרובה.

בלשכת ח"כ אמסלם הכחישו את הדיווח אך אישרו כי תיק המשפטים זהו התיק היחידי שמעניין את הח"כ. בלשכתו מסרו כי "הוא לא מדבר ככה כלפי ראש הממשלה הנבחר והדברים הם כנראה פרי דמיונו של אדם כזה או אחר".

לאורך הקמפיין נתניהו טען כי ירצה לשמור את שלושת התיקים הבכירים (אוצר, חוץ וביטחון) בידי אנשי 'הליכוד', אך ייתכן ותתקבל דרישה ממפלגות הגוש לתת חלק מהתיקים, זאת בין היתר בצל הדיווחים על כך שיו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ מכוון לתיק הביטחון.

מנגד, בליכוד סימנו את יואב גלנט כמועמד המוביל לתפקיד שר הביטחון, זאת בשל העובדה שגלנט הוא בעל הרקורד הצבאי העשיר ביותר מבין כל שאר חברי 'הליכוד'.

גם אבי דיכטר שהיה ראש השב"כ מעוניין בתיק הביחטון, או לכל הפחות בתיק לביטחון הפנים אליו מכוון ח"כ איתמר בן גביר.

בין השמות האפשריים לתפקיד שר החוץ נמצאים אמיר אוחנה, יריב לוין וישראל כץ. בנוסף, על פי דיווחים לוין מכוון לתיק המשפטים - זאת בזמן שגם דודי אמסלם שהגיע למקום בכיר במפלגה מעוניין בתיק.

על פי הדיווח ב'וואלה' מירי רגב מעוניינת לחזור אל תיק התחבורה, וחה"כ מיקי זוהר שהשתחל אל העשירייה הראשונה מעוניין גם כן בתפקיד שר.

לצד זאת, התיקים בתוך הליכוד יחולקו על ידי נתניהו רק לאחר חתימת ההסכמים הקואליציוניים עם שאר מפלגות הגוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות