רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע והבחירות

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: כלי התקשורת שהתבכיין בגלל 'כיכר' | המכות בין הצלם לבכיר במטה החסידי | התנאי של עוזר הרב למקום מכובד ומצולם בכנס | האדמו"ר שהורה לחסידיו להצביע - אבל טס לחו"ל | חבר המועצת שנאלץ לעשות סדר | ראש הישיבה שמשך כסף מהכספומט | מאחורי הקלעים של משדר הבחירות הגדול ב'כיכר השבת' | הפרידה של טוקר מליברמן | האהדה החרדית לנתניהו | הפרשן ממתין לספר | חיבוק של פיוס בש"ס | החלות של בסימוט | התפילין של גנץ | המגבעת של יואלי דיקמן | החגיגה למשה דוויק | מוטי שטיינמץ מסלסל | המונולוג של רולי דיקמן | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': במוצאי הבחירות, רגע לפני סגירת הקלפיות, מטות הבחירות של המפלגות החרדיות שידרו לאלפי הפעילים במסכי ענק את משדר הבחירות המרכזי של 'כיכר השבת' בהגשת ישי כהן ואברהם קרויזר ובהפקת איציק אוחנה; באולם בו חגגה ש"ס, אחרי שעה של הקרנה, כלי תקשורת אחרים זעמו על כך שהם לא משודרים, הם פנו להתבכיין לראשי המטות בבקשה שישדרו גם אותם, אך אלו התחמקו באלגנטיות כי הבינו מה הציבור רוצה לראות.

חשיפת 'זופניק': המתח ברחוב החרדי ביום הבחירות היה כל כך סוער עד שבמטה אחת המפלגות האשכנזיות הלך מכות בין צלם חסידי מפורסם לבין אחד מראשי המטה שסירב להכניס את הצלם. 'זופניק' לא הצליח להבין מה הרקע, רק שמח שבסוף הם התפייסו. מאוחר יותר היה אירוע אלים גם בחגיגת הניצחון של יהדות התורה, בין בחור ליטאי מעצבן לאחד מעוזרי הח"כים. לא היו נפגעים באירוע.

חשיפת 'זופניק': בכנס בחירות של אחת המפלגות החרדיות, עוזריו של אחד הרבנים המוכרים, הטילו וטו על כניסתו לאולם - עד שיובטח להם שהוא ישב במקום מכובד ובולט בבמה, שיראו אותו בתמונות ואף יישא דברים. לאחר דין ודברים עם מארגני הכנס, הכל בא על מקומו בשלום.

חשיפת 'זופניק': אחד האדמו"רים, שהתגורר בעבר ביישוב קטן ועבר לאחרונה לעיר חרדית גדולה, חתם לחסידיו הבודדים להצביע ג', וקריאתו אף פורסמה בביטאונים החסידיים; אממה, שהרבי עלה על מטוס ביום חמישי האחרון וטס עם הרבנית לחו"ל, כך שביום הבחירות לא הצביע.

ראש ישיבת 'אור החיים' וחבר המועצת של ש"ס, הגאון הרב ראובן אלבז, הגיע באישור לילה לציונו של מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל, לרגל יום השנה התשיעי לפטירתו - אך נאלץ לקחת את הפיקוד בעקבות העומס הרב בציון תוך שהוא כורז ברמקול המשטרתי לציבור המתפללים להרגיע את הרוחות.

את האדמו"ר מויז'ניץ ראינו עורך סיור במוסדותיו בעיר אלעד, מלווה במנכ"ל המוסדות הרב חיים מאיר כץ ומנהל הישיבה הרב יהודה כהנא.

(צילום: איציק כץ)

אחרי עצרת 'האספו' של 'דגל התורה נצפה הגאון רבי חיים פרץ ברמן, מראשי ישיבת פוניבז' מושך שטרות כסף בכספומט.

(צילום: רוני בן נאים)

בכנס חיזוק ברמלה לקראת הבחירות - ראינו את הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב ומזכה הרבים הרב יגאל כהן מברכים זה את זה במאור פנים.

בהילולת מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל ראינו את הפוסק הגאון הרב בנימין חותה, מגיש "הלכה ב-60 שניות" ב'כיכר השבת', רוכש תמונה של מרן בסמוך לציון.

(צילום: משה כהן)

שעת לילה מאוחרת, במוצאי הבחירות, עשרות אלפי גולשים עוקבים און-ליין באדיקות אחר 'כיכר השבת', 'זופניק' ניצל את הרגע לסיבוב קצר ותפס את שימי שפר, חנני ברייטקופף, ציקי ברנדוין וארי טננבוים, מרותקים לעבודה.

רגע לפני תום קמפיין הבחירות, 'זופניק' תפס את מוטי בבצ'יק - הכל יכול של גור - משכנע את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן מדוע 'יהדות התורה' לא תרד במספר המצביעים.

שעה קלה לפני תחילת משדר הבחירות הגדול של 'כיכר השבת', ראינו את צוות 'ערוץ הכנסת' שצילמו לאורך היום סרט תיעודי, בריאיון עם ישי כהן, היישר מאולפני 'כיכר'.

(צילום: אשר רוט)

את אנשי 'כיכר השבת' איציק אוחנה ואשר רוט שעמלו שעות רבות על משדר הבחירות המרכזי של 'כיכר השבת' תפסנו מפקחים בקונטרול האולפן שהכל משודר כשורה.

והנה צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג בפעילות תקשורתית ביום הבחירות.

(צילום: יוני קניג)

את צוות האולפן שלנו אלעד זהבי ואשר רוט ראינו עובדים אל תוך שעות הלילה ומרימים 'לחיים' כדי להישאר בעניינים.

והנה אמן החושים מני הולנדר עושה כל מיני דברים שהשאירו את כולם המומים במהלך המשדר המקדים של 'כיכר השבת' בהגשת משה מנס ונעזר באיציק אוחנה כדי לעבוד על כולנו.

אחרי ששר האוצר ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן אמר כי הוא ישלח את "החרדים יחד עם ביבי - על מריצה אחת, למזבלה טובה" - מגיש הרדיו והטלוויזיה החרדי מנחם טוקר שלח למחרת הבחירות בשידור חי ברדיו 'קול חי' מריצה לביתו של ליברמן שחטף מכה בבחירות האחרונות וכתב: "להתראות איווט".

ראש הממשלה הבא בנימין נתניהו התקבל באהדה אדירה על ידי בחורי ישיבה בטשולנט של יוסל'ה בירושלים, לשם הגיע יחד עם יועצו החרדי זאב פליישמן להיפגש בליל שישי האחרון שלפני הבחירות עם אנשי תקשורת מהמגזר החרדי.

יו"ר ש"ס אריה דרעי, שניצח את הבחירות בענק והפתיע את כולם עם המנדטים שקיבל, צולם עם נכדיו המתוקים. בתו תהילה שהעלתה את התמונה, שאלה את הגולשים: "נחשו כמה אריה מכלוף יש בתמונה?"...

הפרשן החרדי ישראל כהן נצפה ממתין בתור למספרה כאחד האדם. ל'זופניק' נודע שבתוך המספרה – אין קליטה, וכך אירע לא אחת שכהן הפסיד את התור כי היה מחובר בחוץ לקליטה.

(צילום: אלחנן מ.)

ערב הבחירות, ראינו את יו"ר ש"ס אריה דרעי וראש הממשלה הבא בנימין נתניהו במפגש עם הרב שלום ארוש ראש מוסדות 'חוט של חסד' ויד ימינו מיכאל בן אבו.

בחגיגות במוצאי הבחירות במטה ש"ס ראינו חיבוק של פיוס ואחדות בין אברהם בצלאל הח"כ החדש מטעם ש"ס לצביקה כהן סגן וממלא מקום ראש העיר ירושלים מש"ס.

בחגיגות הניצחון של 'יהדות התורה' באולמי 'נאות ירושלים' בבני ברק ראינו את היועץ האסטרטגי אבי בלומנטל עם אליעזר שולמן מ'משפחה', בהמשך הצטרף שותפו מני חדד; את שלומי פולק מנכ"ל החברה הכלכלית – בני ברק ראינו כמעט מצליח לקרוא עם מי אליעזר ראוכברגר מעיריית ירושלים מתכתב; בחוץ ראינו את ח"כ יעקב אשר בסוד שיח עם מנחם שפירא ויצחק רביץ ראש מועצת קרית יערים; בתוך האולם שידר בלהט איתי גדסי.

(צילום: רשת הנקודה)

בועז ביסמוט, הח"כ המיועד מטעם 'הליכוד', נצפה בערב שבת האחרונה שלפני הבחירות קונה חלות לשבת קודש במאפיית ויז'ניץ בבני ברק, כאחד האדם.

בברית לנכדו של חבר-הכנסת משה אבוטבול מש"ס בן לבנו נתנאל, הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף כובד בסנדקאות וראש ישיבת 'אור החיים' וחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון הרב ראובן אלבז שימש כמוהל. ויקרא שמו בישראל: נועם.

ביום הבחירות ראינו את ח"כ ניר ברקת מבכירי 'הליכוד' בדרכו לתפילה בכותל המערבי.

(צילום: אוריאל פחימה)

את שר הביטחון ויו"ר 'המחנה הממלכתי' בני גנץ ראינו פותח את יום הבחירות בתפילה מעומק הלב עם טלית ותפילין בבית הכנסת הסמוך לביתו.

משה גפני, יו"ר דגל התורה שאמור לבחור את התפקיד הראשון שהמפלגה תקבל, נצפה בתפילת ערבית מעומק הלב באחד ממטות הבחירות של המפלגה.

(צילום: אהרן קליין)

יומיים לאחר הבחירות הפתיע משה גפני והגיע שוב לקהילת 'נרו יאיר' של החרדים העובדים בבני ברק ופצח באמירת 'מזמור לתודה' על הניצחון של הימין בבחירות עם אנשי העסקים שוקי סלומון, צביקה כהנא וחברי הקהילה.

יממה לאחר הבחירות ראינו את יו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' בתפילת ערבית בכותל המערבי.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

ערב הבחירות ראינו את חברת מפלגת 'הליכוד' עידית סילמן בסוד שיח ברחובות עיר התורה והחסידות בני ברק עם יו"ר 'איחוד הצלה' בעיר אפי פלדמן והמתנדב אלעזר קליין.

את בכירי 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, יוסי צימט, יענקי ברגר ויוסי דייטש ראינו בסיור בחירות לוהט באשדוד.

בערב הבחירות, נפגשו בכפר חב"ד בכירי 'אגודת ישראל' חבר הכנסת יעקב טסלר והאיש החזק בגור מוטי בבצ'יק עם בכירי החסידות, ובראשם רב הכפר הרב מאיר אשכנזי.

אליעזר מן נהגו של יו"ר 'דגל התורה' חבר-הכנסת משה גפני והבן אליהו גפני נצפו בסוד שיח אישי בלי יתר עובדי הלשכה, ערב הבחירות ברחובות בני ברק.

בכינוס בחירות בבני ברק ראינו את איש התקשורת איתי גדסי מתאמץ ומתעד כאחד האדם.

(צילום: רוני בן נאים)

מתחברים למגזר: יועץ התקשורת ירח טוקר אירח בליל שישי האחרון את בכירי חברת השליחויות העולמית 'וולט' בסיור vip בבני ברק.

היועץ האסטרטגי גואל ועקנין נצפה מקיים את המנהג הקדוש במסעות למרוקו - צחצוח נעליים ברחובות מרקש.

על רקע הגשת התביעה נגד הפדרציה הרוסית בדרישה להשבת ספריית ליובאוויטש לידי אגודת חסידי חב"ד, נצפו עורכי הדין אורי קידר המייצג את החסידות ושותפו הפרשן החרדי עו"ד אבי בלום בסמטאות העיר העתיקה ליד הכנסייה הרוסית, בצילומים לצוות טלוויזיה אמריקאי.

שעה קלה לפני כן נצפו השניים בבית המשפט המחוזי בירושלים בחברת ר' יוסף יצחק אהרונוב, עם עורך הדין האמריקאי נאט לוין, מבכירי עורכי הדין בוושינגטון שמנהל את התיק בארה"ב. 'זופניק' מאחל: 'דידן נצח'.

את המפיק עוזר דרוק ראינו בתפילה מעומק הלב בציונו של מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל, ביום ההילולא.

לאחר עצרת 'האספו' של 'דגל התורה' ראינו את המפיק משה הלפרין נכנס לקודש פנימה ומתברך בחביבות מראש הישיבה הגאון הרב גרשון אדלשטיין.

עם סיום ספירת הקולות, עלה ירח טוקר דובר מעמד 'האספו' של 'דגל התורה' שהעיר את השטח למרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין להתברך.

סגן ראש עיריית ביתר עילית דודי זלץ שהוביל את קמפיין 'דגל התורה' נצפה ממריץ מצביעים דרך הטלפון לצאת ולהצביע ביום הבחירות.

ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן כובד ב'קוואטער' בברית לבנו של יצחק לרמר מבכירי העירייה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו נצפה מתברך ברחובות בני ברק מפי הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ראש ישיבת 'עטרת ישראל' וחבר המועצת של 'דגל התורה', מהצד נראה המשב"ק המפורסם יעקב גרוסברד.

לאחר אירוע מוזיקלי - המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה בתפילה בכותל המערבי.

(צילום: אוריאל פחימה)

את אותו יואלי דיקמן ראינו מתכונן בכובד ראש להופעה מכבדת, עם מגבעת ישיבישערית לראשו, כדי לשיר "ימים" ו"לאורו" בעצרת הבחירות של 'דגל התורה'.

(צילום: רוני בן נאים)

חברים מתעשיית המוזיקה, אנשי עסקים וידוענים הפתיעו השבוע את הזמר והפייטן משה דוויק ביום הולדת יוקרתית במיוחד באולמי 'חצר המלכה'.

חשיפת 'זופניק': הזמר מוטי שטיינמץ ומנהלו רובי בנט דחו טיסה למופע בחו"ל ליום אחרי הבחירות בכדי לקיים את "ועשית ככל אשר יורוך".

"אֲשׁוֹרֵר שִׁירָה לִכְבוֹד הַתּוֹרָה" • והנה אמן הרגש מוטי שטיינמץ בשירה מרגשת באירוע הכנסת ספר תורה יוקרתי בפריז שבצרפת.

ביום הבחירות הזמר רולי דיקמן הופיע בחתונה חרדית, ורגע לפני שעלה לבמה פצח במונולוג משעשע על בחירות, מוזיקה וחתונה חרדית • צפו

מפגש פסגה היסטורי באולפני 'גל קול' בבני ברק - הזמר והיוצר שולי רנד נפגש לראשונה עם גדול המלחינים החסידיים יוסי גרין לקראת שיתוף פעולה מיוחד ומסקרן בעתיד הקרוב, נצפה מאחור המפיק מארצות הברית יוסי טיברג.

(צילום: ישראל אורבך)

לאחר מכן המלחין יוסי גרין והמפיק יוסי טיברג מארצות הברית קפצו לביקור נימוסין בביתו של המפיק דוד פדידה.

האדמו"ר מקליוולנד בשמחת ה'וואך נאכט' לבנו של מעבד המוזיקה יוחנן בלייך, מהצד נראה הסבא המאושר הרב אברהם בלייך, רב קהילת 'בני ישראל - בית יהודה' בדטרויט שבארצות הברית. ויקרא שמו בישראל: חיים יהודה.

הזמרים ישי ריבו ומוטי ויזל בשירי רגש באירוע שבע ברכות לבתו של הרב אליהו אילני יו"ר מדרשת 'זיו - נפש יהודי', מהצד נראים בריקוד הרב אברהם יפאן מישיבת 'חברון' והרב נחמיה רוטנברג מרבני וינה שבאוסטריה.

היוצר והחלילן החב"דניק אורי אלטבוים והמוזיקאי עמירן דביר עובדים על שיר חדש - הבלדה לשמש ולירח על פי המדרש הידוע.

הזמר אביתר בנאי נצפה בתפילה בבית כנסת מקומי בשכונת רחביה בירושלים כשלצידו הגיטרה.

הזמר אברימי רוט נצפה בשדה התעופה בקפריסין בדרך לארץ הקודש.

(צילום: א.ה.)

בעל המנגן עוזיאל דייטש התחתן השבוע בשעה טובה ומוצלחת ולרגל חתונתו השיק סינגל בכורה בשם 'האמנתי' בו הוא אירח לדואט משותף את המוזיקאי יענקי דסקל אשר גם חתום על הלחן, כפי שנחשף בבכורה ב'כיכר השבת' • צפו בזיץ' המרגש מהחתונה

יממה לפני הבחירות, כשבנימין נתניהו הגיע להתפלל להצלחת המערכה בכותל המערבי - ראינו את רעייתו שרה נתניהו, היועץ טופז לוק וחברת מפלגת 'הליכוד' עידית סילמן ממתינים בחניון תחת אבטחה כבדה כשהם מלווים בישראל רוזנבוים מדוברות הקרן למורשת הכותל.

(צילום: א. ב.)

את אורן אלימלך מנכ"ל משרד 'גל אורן לרנר' ושותפו האסטרטג אבי לרנר ראינו עם חיוך של ניצחון על הפנים בחגיגות של מפלגת 'הציונות הדתית' באולמי 'אווניו' לאחר התוצאה המוצלחת של הקמפיין אותו הובילו.

(צילום: יוני זוננשיין)

והנה השותפים מאחורי הקלעים להצלחה של מפלגת 'עוצמה יהודית' - הדובר אלון נוריאל ואליאור עזרן מנהל הדיגיטל של היו"ר ח"כ איתמר בן גביר.

(צילום: משה לוגסי)

הרב שלמה רענן יו"ר ארגון 'איילת השחר' ומבקר המדינה מתניהו אנגלמן נצפו בבית כנסת 'ספרא' בברזיל.

ברחובות ירושלים ראינו את המרגל היהודי המפורסם יהונתן פולארד ורעייתו הטריה רבקה אברהמס דונין, צועדים יחד.

ראש האופוזיציה במועצת העיר ירושלים ויו"ר סיעת 'התעוררות' עופר ברקוביץ' שהודיע בסוף השבוע שעבר על פרישה מתפקידו - נצפה בקניות לשבת קודש בשוק מחנה יהודה. יאללה ביי.

(צילום: א.ד)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'כאחד האדם'?
יש לכם סיפור אש? שמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות