רצו לשרוף קולות שמאל?

בכיר 'הליכוד' טוען: "הריצה של שקד - מתואמת עם הליכוד"

חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד' טעו בריאיון כי הריצה של שרת הפנים עד הסוף תואמה עם מפלגת הליכוד, זאת במטרה לשרוף קולות שמאל | הליכוד הכחיש (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יואב קיש, חבר הכנסת מטעם מפלגת 'הליכוד', טען בריאיון מוקדם יותר היום (רביעי) כי התמודדותה של איילת שקד עד הרגע האחרון תואמה עם מפלגת הליכוד, זאת במטרה לשרוף קולות של מצביעי שמאל.

"הריצה של שקד עד הסוף הייתה מתואמת עם הליכוד" אמר איש מפלגת 'הליכוד' בריאיון ל'ערוץ 12', ואמר כי הריצה הייתה במטרה "להשאיר מפלגות מתחת לאחוז החסימה."

כשנשאל מה הובטח לשקד בתמורה, אמר קיש: "אני לא רוצה להיכנס יותר מדי לפרטים. לא הבטחנו... מבחינת הבטחה - אני לא יודע כלום ולא שמעתי שהובטח שום דבר, אמר קיש. אף אחד לא הבטיח כלום. לא הבטחנו לה תפקיד אבל דובר על סליחה".

"אני כן אני יודע שהייתה כוונה שלה לפרוש, והיה שיח עם הליכוד על האירוע הזה. רק אומר בבירור שאין שום קשר לתפקיד, לא היה דיל עם שקד" טען ואמר כי "לא תפקיד ולא שום דבר. אני יכול לומר שבהתייעצות הייתה החלטה שהיא ממשיכה עד הסוף, ואני חושב שהיא עשתה את המעשה הנכון. קשה לי לסלוח אחרי כל מה שעברתי, אבל לפחות בסיפא של המעשה היא עשתה את המעשה הנכון".

השרה איילת שקד הגיבה לדברים ואמרה: "בעקבות הפרסומים האחרונים ברצוני להבהיר. ההחלטה לרוץ עד הסוף הייתה שלי בלבד מתוך אמונה שהקול של הבית היהודי הוא קול חשוב שחייב לבוא לידי ביטוי. מתוך אחריות לגוש הימין שוחחתי עם יריב לוין ווידאתי שבמקרה שלא נעבור את אחוז החסימה, הריצה לא תפגע בגוש הימין. יריב לוין הבהיר שעמדתם היא שהריצה אינה מזיקה כלל לגוש, אלא להיפך".

במפלגת 'הליכוד' טענו כי "לא היה שום תיאום מול איילת שקד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות