"תהליך דמוקרטי"

הנשיא הרצוג ביקר בוועדת הבחירות: "צאו להצביע ולהשפיע"

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר בוועדת הבחירות המרכזית שבכנסת: "יש משהו בנתונים שמביאים לידי ביטוי את אמון הציבור בתהליך הבחירות" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים צח/לע״מ)

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר הבוקר (שלישי) בוועדת הבחירות המרכזית שבכנסת: "יש משהו בנתונים שמביאים לידי ביטוי את אמון הציבור בתהליך הבחירות".

הנשיא פתח את דבריו ואמר: "בראשית דבריי אני רוצה לברך את ועדת הבחירות המרכזית, יו"ר הועדה השופט יצחק עמית, מנכ"לית הועדה אורלי עדס וצוות הועדה היוצא מן הכלל. מיכל ואני סיירנו עכשיו במתקני הוועדה.

"ועדת הבחירות המרכזית היא גוף מקצועי מאוד שאמון על ניהול הבחירות, כמו שאתם יודעים לא מעט בחירות בשנים האחרונות. מאוד מרשים לראות את האופרציה המגוונת, המשוכללת, המבוקרת והאחראית".

לדבריו: "אני משוכנע שהועדה תעשה את עבודתה נאמנה וכמובן תשקף בכך את אמון הציבור בתהליך הבחירות. יש משהו בנתונים שמביאים לידי ביטוי את אמון הציבור בתהליך הבחירות, תהליך דמוקרטי, ראוי, שוויוני ומכבד, תהליך שמביא לידי ביטוי את ההחלטה של כל אחד ואחת מאיתנו.״

בדבריו פנה הרצוג לאזרחים והוסיף: "ואני שב וקורא לציבור כולו, צאו להצביע ולהשפיע כי לכל קול יש השפעה. אני מאחל לכל אזרחי ישראל יום בחירות מוצלח ובהצלחה לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות