מיליוני פתקים לא נכונים

'הליכוד' הפיץ פתקים שגויים ורמז למעורבות בזדון של יריבים

במפלגת 'הליכוד' הגישו בקשה לוועדת הבחירות לאחר שהפיצו בטעות פתקים של המפלגה עם כיתוב לא נכון | בבקשה נרמז כי בטעות מעורב זדון (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

פחות מחצי יממה לפתיחת הקלפיות: במפלגה 'הליכוד' הגישו בקשה לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת שתכיר גם בחמישה מיליון פתקים שהודפסו לפעילי המפלגה עם כיתוב שגוי.

במכתב שנשלח לוועדה על ידי עו"ד בומבך המייצג את המפלגה נכתב כי על הפתק כתוב "הליכוד הנהגת בנימין נתניהו", זאת במקום "הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו לראשות הממשלה" כפי שנקבע. כך פורסם לראשונה באתר 'וואלה'.

עוד נכתב כי "קיים חשש ממשי כי פתקים רבים הנושאים כינוי שאינו הכינוי המופיע בנוסח המאושר על ידי ועדת הבחירות יגיעו לידי בוחרי הרשימה וישולשלו לתיבות הקלפי".

חמישה מיליון פתקים שהודפסו על ידי הליכוד עם הכיתוב השגוי הופצו לפעילים ובמפלגה חוששים כי אנשים שיגיעו עם הפתק מהבית יצביעו איתו והקול ייפסל.

עוד טענו במפלגה, כי למרות העובדה שהיא עצמה הדפיסה את הפתקים, בליכוד חושדים כי מדובר בחבלה של יריבים פוליטיים. "מטה הבחירות של הליכוד חושד שמדובר בניסיון חבלה בזדון במפלגה מצד יריביו", נכתב. "והוא עתיד לחקור את מקורות והסתעפויותיו וכן בכוונתו להגיש תלונה במשטרה."

ועדת הבחירות היא זו שמדפיסה את פתקי ההצבעה, אך חלק מהמפלגות הגדולות מדפיסות פתקים גם באופן עצמאי כדי לחלק לאנשים ולעודד הצבעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות