12 שעות לפתיחת הקלפיות

גנץ נגד נתניהו: "השקרן הזה לא מסוגל להגיד שום דבר אמת"

יו"ר 'המחנה הממלכתי' תקף בריאיון בחריפות את יו"ר האופוזיציה נתניהו ואמר כי מנהיגה של 'הליכוד' "מסכן את מדינת ישראל" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

מתקפה חסרת תקדים: שר הביטחון בני גנץ תקף בחריפות בריאיון מוקדם יותר היום (שני) את מנהיג האופוזיציה נתניהו וכינה אותו "שקרן".

"נתניהו ייתן לבן גביר להיות השר לבט"פ בשביל להבטיח את עצמו משפטית. אנחנו עושים את כל המאמצים למנוע את זה" אמר בריאיון לרדיו 103.

גנץ טען כי "יש אפשרות שנתניהו יקים ממשלה על בסיס קיצוניים, אפשרות שנייה שנקים ממשלת אחדות ממלכתית ורחבה, ואפשרות שלישית שנמצא את עצמנו בבחירות שישיות, שביעיות ושמיניות - טוב למדינה זה לא".

"אני מסתכל על המפלגות היותר קטנות, כל מי שנמצא בשמאל הוא לא באחוז סכנה שלא לעבור. אנשים שנמצאים משם ימינה, איילת שקד ואולי אחרים - לא מתקרבים לאחוז החסימה ואני מניח שאלו קולות שילכו לפח".

אחרי שמוקדם יותר תקף נתניהו את הממשלה וטען כי היא מפקירה את הביטחון, גנץ הגיב: "ביבי השקרן הזה לא מסוגל להגיד שום דבר אמיתי. ביבי מסכן את מדינת ישראל. יש לציבור הישראלי עסק עם שקרן".

לגבי הטענות נגד גנץ על "ירי בנגמ"ש" ואי-עמידה מאחורי ראש הממשלה לפיד, אמר גנץ: "אני נותן כבוד רב ליאיר לפיד ואנחנו עובדים יחד בשיתוף פעולה מאוד גדול. אני לא נכנס לזה, אבל אגיד לכם שבסופו של דבר האג'נדה הביטחונית, גם מבחוץ וגם מבפנים, היא עניין מרכזי בבחירות הבאות עלינו לטובה אני מקווה. לכן, אני עבדתי איתו בשיתוף פעולה, ואני מאמין שנמשיך לעבוד בשיתוף פעולה בעתיד."

"אני חושב שהדרך היחידה לצאת קדימה היא לא בהכרח המפלגה הגדולה ביותר, ואני מנסה להסביר לאנשים למה המחנה הממלכתי בראשותי הוא הדבר שיכול לייצר פה איזושהי פריצה קדימה בצורה חוצת גושים בין ימין ושמאל. עם אג'נדה ביטחונית פנימית וחיצונית, אג'נדה ליברלית ומסורתית שמכבדת את כולם." הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות