רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הקמפיין המדשדש של המפלגה החרדית | הקרב על השכונה החרדית שמסתיר את הפדיחה | התפילין בכיפור של יאיר לפיד | נתניהו בשמגר | מה קרה כשהגרב"מ פגש את הגר"ד יוסף | האב"ד שנקלע לכיס אוויר בטיסה | מאחורי הקלעים של הסליחות האחרונות בכותל | החשבון של יאיר שרקי | הלוק של מני גירא-שורץ | חגיגה חסידית במרוקו | יובל טייב וחיים ישראל עם המג"בניקים | החרדים שבנו סוכה עם הזמר הישראלי | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': קמפיין הבחירות של אחת המפלגות החרדיות כל-כך לא מתרומם עד שמכל רשימת האחראים אין כמעט מי שמוכן לקחת קרדיט על המוצר המוגמר וכולם בורחים מאחריות. בישיבה פנימית שנערכה עם מנהלי הקמפיין, נשמעה ביקורת חריפה על המסרים שלא מועילים לכלום ושאינם מובנים לקהל הרחב של המצביעים.

חשיפת 'זופניק': ההחלטה של הוועדה הארצית לתכנון ובניה לשנות את ההגדרה ב'קרית גת מערב' שתתאפשר גם כשכונה חרדית, עוררה קרבות קרדיט בין ש"ס, 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' שמיהרו להוציא הודעות ומודעות מסוגננות. כצפוי. אממה, 'זופניק' מבקש להזכיר שבמשך שנים כל אלה שרצו לקחת קרדיט לא באמת עשו משהו כדי לקדם את השכונה כאירוע חרדי עד שבאה הממשלה הנוכחית וניסתה לקחת את זה מהחרדים. אז מריבות קרדיט זה נחמד אבל האמת חשובה יותר.

חחחחחחחחחחחחח: ראש הממשלה יאיר לפיד השתתף בטקס האזכרה לחללי מלחמת יום הכיפורים, בהר הרצל, ואמר כך: "כאשר רבבות המתפללים נקרעו מבית הכנסת ונאלצו להחליף את הטלית במדים ואת התפילין ברובה". עמית סגל זיהה ראשון והזכיר שביום כיפור לא מניחים תפילין.

אומן הציור בחול אהרון זאב ברנשטיין הגיע לאולפני 'כיכר השבת' לצילומים לתוכנית חדשה ומיוחדת לחול המועד סוכות, 'זופניק' ארגן לכם טעימה...

בתחילת השבוע כוחות משטרה רבים סגרו את כל הרחוב הסמוך לבית הלוויות שמגר, ל'זופניק' נודע כי הסיבה היא הגעתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו להלווית בן דודו ד"ר גיל מיליקובסקי שמצא את מותו באורח טראגי.

(צילום: לפי סעיף 27א)

בשמחת האירוסין ליאיר כהן מקורבו של חבר המועצת של 'דגל' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ראינו מפגש מאיר פנים בין הגרב"מ לחבר המועצת של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף.

(תיעוד: רשת הנקודה)

אב"ד אמסטרדם וחבר בית דין הגדול של ועידת רבני אירופה, הגאון רבי אליעזר וולף, נקלע במהלך טיסה לפרנקפורט לכיס אוויר – עד שבחסדי שמים נחתו בשלום.

הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית בכפרות עם תרנגול בחצר ביתו.

(צילום: דובי גרוסמן)

רגע אחרי הריאיון שהסעיר את הפוליטיקה הישראלית, 'זופניק' הסתנן ללשכת ראש הממשלה בירושלים ותפס את ראש הממשלה יאיר לפיד ופרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ברגע של חיוך. כנראה שגם הוא לא העריך איזו סערה תתחולל אחרי הריאיון המדובר...

יממה לאחר הריאיון, הגיע ישי כהן להיטהר בלשכת הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף וזכה שהראש"ל יבדוק לו את האתרוג לחג הסוכות.

משה מנס, המגיש הכל יכול שלנו, עשה את דרכו לצילומי כתבה מרתקת ונקלע לתאונת דרכים. חיש מהר הוא חבש את כובע החובש ומיהר להגיש עזרה ראשונה לפצועים. על התיעוד הדרמטי: המפיק האגדי אשר רוט.

בערב יום כיפור, במעמד הסליחות המרכזי בכותל המערבי, ראינו את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה באמירת סליחות בבמה המרכזית לצד הרבנים הראשיים.

ביציאה מהכותל נצפה איציק אוחנה מתברך במאור פנים לשנה טובה מרב הכותל והמקומות הקדושים הגאון הרב שמואל רבינוביץ.

עוד מאחורי הקלעים מהסליחות בערב יום כיפור בכותל המערבי: הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, עוזרו מאיר עמר והחתן ברוך דרעי, הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו והחזן משה חבושה בדרכם לבמה המרכזית כשהם מלווים באבטחה כבדה; יוסי בלוך יד ימינו של רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון הרב שמואל רבינוביץ ויהודה אוסטרי נהג הרב דוד לאו מסכמים בהצלחה את מעמדי הסליחות; הרב יצחק יוסף והרב שמואל רבינוביץ בסוד שיח תורני לאחר הסליחות; יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר, חבר הכנסת יצחק פינדרוס מ'דגל התורה' וחבר הכנסת יואב בן צור מ'ש"ס' באמירת סליחות מעומק הלב; המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו מפקח שהכל מתנהל כשורה סביב הרבנים הראשיים; בסיום הסליחות רכבם של הרבנים הראשיים המתין בחניה צדדית עד לאישור יציאה ממפקד משטרת הכותל בועז שרף.

מאחורי הקלעים ב'רשת 13' ראינו את הפרשן החרדי ישראל כהן בשיחה עם המגיש הימני שרון גל שזוכה לאחרונה לעלייה עקבית ברייטינג, רגע לפני עוד תוכנית, בה דיבר גל על ההתחזקות שהוא רואה בעם ישראל שעוזרת גם לגוש האמוני וגם מראה שכלל הציבור צמא לבורא עולם.

עם צאת יום הכיפורים מתוך עשרות אתרוגים שהגיעו היישר ממרוקו בחר הגאון הרב מרדכי מלכא רבה של אלעד ממגישי פינת 'פרשת השבוע' ב'כיכר השבת' - אתרוג מרוקאי מהודר עליו ינענע בחג הסוכות.

(צילום: דוד ארזני)

גם מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן נצפה מתלבט על איזה אתרוג לברך בחג, והחליט להגיע למעונו של רבה של העיר בני ברק הגאון הרב מסעוד בן שמעון שהתפעל מאד מיופיו המיוחד של האתרוג.

(צילום: דוד ארזני)

בכיר ש"ס לשעבר אריאל אטיאס, בשמחת האירוסין לשירה דרעי, בת הזקונים של הגאון הרב יהודה דרעי רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית - עם החתן שמואל אליהו לוי, בנו של הרב דוד לוי מרבני צרפת.

חגיגה בלשכה: עובדי לשכת ראש העיר ירושלים משה ליאון ערכו לו מסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו. בתפריט: עוגה ובלונים.

חבר הכנסת יואב גלנט מבכירי 'הליכוד' נצפה בסליחות אצל מזכה הרבים וראש ישיבת 'אור החיים', חבר המועצת הגאון רבי ראובן אלבז.

חבר הכנסת אמיר אוחנה מבכירי 'הליכוד' נצפה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים עם מי שנראה כמו יוסף יצחק גוטניק, איל ההון החרדי.

שר התקשורת יועז הנדל שניסה לחנך את החרדים ועף מהפוליטיקה נצפה עם בנו בהנחת תפילין בכותל המערבי לרגל בר המצווה.

(צילום: דניאל נפוסי)

חברת הכנסת מאי גולן מ'הליכוד' במצוות פדיון כפרות בשכונת התקווה אצל הרב אפרים דגן מבית חב"ד המקומי.

יו"ר 'יהדות התורה' והח"כ לעתיד מטעם חסידות גור, יצחק גולדקנופף, נצפה כאחד האדם בכותל המערבי.

(צילום: א.ל.מ)

רגע לפני כיפור תפסנו ברחובה של עיר את יצחק גולדקנופף בשיחה עם יועץ התקשורת מני חדד והצלם שלומי כהן. זה נגמר בחיוך, כרגיל.

מחוץ לישיבת נציגי 'אגודת ישראל' בירושלים, ראינו את מוטי בבצ'יק ובני הקר מהיועצים הבכירים בסיעה, עסוקים בטלפונים הניידים, ככל-הנראה לסייע לעוד יהודים הזקוקים לעזרה.

במוצאי כיפור ראינו את הרב שלמה רוזנשטיין מראשי 'דרשו' קונה סוכה לביתו כאחד האדם.

רגע לפני הבחירות, בכירי ש"ס ו'יהדות התורה' התאחדו סביב שולחן אחד בבר מצווה לבנו של איש התקשורת אבי גרינצייג.

(צילום: שלומי כהן)

הצלם יעקב כהן נצפה מתכונן לחג הסוכות באתרוג מהודר, הצלם שחשש מנקודה שחורה באתרוג ביקש להרגיע את מצפונו והגיש את האתרוג לחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון הרב משה מאיה שהתפעל מיופיו.

(צילום: דוד ארזני)

ערב חג סוכות - המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו משליט סדר ברחובות עיר התורה והחסידות בני ברק.

במהלך ערב גיבוש לעובדי 'איחוד הצלה' - המנכ"ל אלי פולק הפתיע ובירך את המתנדב יוסי מועלם לרגל מינויו למנכ"ל מועצת 'גבעת זאב'.

לאחר שאיש התקשורת הדתי יאיר שרקי מ'ערוץ 12', הפתיע בלוק חדש ללא הפאות המסולסלות שהפכו להיות סימן ההיכר שלו, הוא התארח במסעדה מקומית בירושלים שם הגישו לו חשבון תחת הכותרת: "שרקי שהוריד את הפאות", הוא בתגובה השיב: "נראה לי הגיע הזמן שתניחו לי".

את הפרשן הבכיר יהודה שלזינגר מ'ישראל היום' ראינו יושב על אוכל יהודי עם חברים בפתח תקווה.

את איש התקשורת מני גירא-שורץ ראינו בלוק מפתיע של חסיד ברסלב.

(צילום מסך: מתוך טוויטר)

הכתב הפוליטי ארי קלמן נצפה בכניסה לבית המשפט העליון לקראת הדיון בעניינו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי בנוגע להתמודדות שלו בבחירות הקרובות

(צילום: משה כהן)

הדר מוכתר יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' הצטלמה לומדת תורה עם בחור חרדי בפאתי ירושלים.

(צילום: ארי אנגל)

הזמרים ליפא שמלצר, בנצי שטיין ודובי מייזלעס מקפיצים באירוע הכנסת ספר תורה בציונו של רבי עמרם בן דיוואן זיע"א במרוקו שתרם הנגיד ליפא פרידמן.

בסעודת מצווה ראינו את כוכב הזמר ליפא שמלצר ובחורי ישיבות מהמגזר החסידי כשהם בלבוש מרוקאי מסורתי, מפזזים לצלילי מנגינת השיר: 'איזו מסיבה' של הזמר הישראלי עומר אדם.

הזמר והפייטן יובל טייב במופע סליחות מחזק ומרגש לחיילי משמר הגבול במנהרות הכותל.

ואילו את הזמר חיים ישראל ראינו עורך הבדלה לחיילי מג"ב במוצאי יום כיפור בכותל המערבי.

רגע לפני יום כיפור ראינו את הזמר אריק דביר וילדיו בדרכם לטבול במקווה.

בלעדי ב'זופניק': הזמר והיוצר שוקי סלומון נצפה השבוע בהקלטות באולפנים של דוד פדידה לשיר חדש בשם 'שיר האמונה' שיבצע יחד עם הזמרים ישי לפידות וקובי ברומר, על העיבוד מופקד המאסטרו אהרל'ה נחשוני.

בערב סליחות וחיזוק באשדוד, ראינו את הפייטן והחזן משה לוק מתברך מפי מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן.

(צילום: שמעון ברדי)

רגע לפני מופע סליחות בבריכת הסולטן בירושלים - הזמר והיוצר שולי רנד נתפס לומד תורה בחדר החזרות.

הזמר מיילך קאהן בדרך לקניות לשבת קודש כאחד האדם בירושלים.

(צילום: נתן שיינמן)

ואילו את הזמר שלומי גרטנר תפסנו בטיסה מלונדון לישראל.

(צילום: ב.כ.)

בעוד את הזמר גד אלבז ראינו בטיסה ממיאמי לישראל לרגל חגי תשרי בארץ הקודש.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בערב יום כיפור, ראינו את הרב נתנאל שריקי מתפלל בציון האר"י הקדוש בצפת.

(צילום: אביאל בן ברוך)

לאחר שעות שנתקעו בגבול אוקראינה-מולדובה עם עשרות חסידי ברסלב שחזרו מראש השנה באומן - יו"ר 'איחוד חסידות ברסלב' הרב נתן בן נון והמוזיקאי ישראל דגן ממתינים למטוס בשדה התעופה המקומי.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בערב יום הכיפורים מול חומות ירושלים ראינו את רב הסלבס מרדכי חסידים בכפרות עם תרנגול; לאחר מכן המשיך כבוד הרב לבחור אתרוג מהודר לחג הסוכות.

הרב יעקב גלויברמן מעסקני חב"ד העניק אתרוג מהודר מכפר חב"ד לראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, נציב שירות המדינה פרופסור דניאל הרשקוביץ ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

במתחם VIP של 'אלעל' בנתב"ג ראינו את הרב שמואל נידאם, הרב שמואל טולדנו מרבני ראשון לציון והפסנתרן הבינלאומי יניב רביזדה, בדרכם לחזק את יהודי אירופה בעשרת ימי תשובה וכיפור.

הרב אהרן בוימל המוכנה "האדמו"ר מברדיטשוב" בלחיים בשמחת הברית לבנו של מוטי ניסן מעצב השיער של הסלבס במגזר, ויקרא שמו בישראל: שמואל דניאל.

(צילום: מתי שוורץ)

את כוכב הרשת יבגני זרובינסקי והמפיק משה הלפרין ראינו בדרך לפגישה חשאית בעיר התורה בני ברק.

(צילום: שימי ברוורמן)

השחקן המתחזק איתי תורג'מן נצפה בקניית ספרי קודש בעיר התורה והחסידות בני ברק.

בחגיגת בר המצווה לבנו של הזמר הישראלי קובי פרץ במרפסת שמעל הכותל המערבי, נצפה יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר בדואט עם פרץ בשיר "על הדבש ועל העוקץ", ליווה מוזיקלית את האירוע ישראל סוסנה.

"אבא תחדש אותי לגמרי, תדליק לי את הנשמה" • הזמר מאור אדרי במופע סליחות בדירה מול הכותל המערבי בהשתתפות אנשי עסקים וידוענים, על היוזמה: אנשי העסקים אלירן עובד, אלון אלגלי ואסף קמרי.

הזמר הישראלי איתי לוי ובחורי ישיבה חרדים בונים סוכה בחצר ביתו של הזמר במוצאי יום כיפור.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'כאחד האדם'?
יש לכם סיפור אש? שמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות