"ביבי התרגז"

בכיר אמריקני לנתניהו: שילוב בן גביר יפגע ביחסים עם ארה"ב

בביקור יו"ר ועדת החוץ בסנאט של ארה"ב בישראל, אותת בפגישה עם נתניהו כי שילוב אפשרי של גורמים קיצוניים כמו בן גביר יפגעו ביחסים עם ארה"ב (מדיני)

(צילום: אבשלום שושני, פלאש 90 | הסנאט של ארה"ב)

רוברט מננדז, יו"ר ועדת החוץ של הסנאט האמריקני ובכיר במפלגה הדמוקרטית העביר מסר ליו"ר האופוזיציה נתניהו כי אם יבחר לשלב בממשלתו "גורמים קיצוניים" כמו איתמר בן גביר, היחסים הדיפלומטיים בין ארצות הברית לישראל ייפגעו. כך פורסם לראשונה הערב (מוצ"ש) ב'וואלה'.

על פי הפרסום, בפגישה שהייתה בביקורו בישראל של הבכיר האמריקני עם יו"ר האופוזיציה נתניהו בחודש האחרון, העביר הבכיר את המסר לנתניהו, שעל פי עדים שהיו בפגישה "התרגז" על הדרישה.

לאורך השנים הסנאטור מננדז נחשב לאחר מהגורמים האוהדים ביותר לישראל במפלגה הדמוקרטית, ואחד הניציים ביותר במלחמה נגד הסכם הגרעין עם איראן.

על פי שני בני אדם שנכחו בפגישה בים השניים, מננדז העלה מול נתניהו את הדאגה האמריקנית מהשותפות שלו עם "גורמים קיצוניים ומקטבים", וטען כי אם ינצח בבחירות וישלב את בן גביר בממשלה הדבר יפגע ביחסי ארצות הברית-ישראל.

עוד על פי המקורות כאמור, הנוכחים בחדר ראו את המתיחות שנוצרה בעקבות דבריו של הבכיר האמריקני "אנשים שהיו בחדר ראו כמה נתניהו התרגז".

עוד אמר אחד המקורות לכתב ברק רביד "הסנאטור מננדז אמר לנתניהו שהוא חייב להבין שהרכבת קואליציה מהסוג הזה (עם בן-גביר) עלולה לשחוק בצורה משמעותית את התמיכה הדו מפלגתית בוושינגטון, שמאז ומעולם עמדה בבסיס היחסים הבילטרליים בין ארצות הברית לבין ישראל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות