סדרת מבוכות

בנט רצה להתפטר - וחזר בו; סוכן דורש כסף עבור הרצאות

בנט רצה להתפטר מתפקידו כראש הממשלה החליפי וחזר בו • סוכן אמריקני מציע לארגונים יהודיים הרצאה של ראש הממשלה החליפי תמורת תשלום של 100 אלף דולרים (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סוכן אמריקני פנה באחרונה לשורה של ארגונים יהודיים בארצות הברית והציע להם להזמין את ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט להרצאה תמורת תשלום - כך מדווח הג'רוזלם פוסט.

על פי הדיווח, הסוכן ביקש סכום נכבד של 100,000 דולרים בתמורה להרצאה ובארגונים תהו כיצד גובים סכומי כסף כאלו עבור הרצאה של אדם בתפקיד ממשלתי.

בלשכת בנט הגיבו כי "ראש הממשלה החליפי בנט לא עובד עם סוכן, ומיותר לציין כי נסיעותיו לחו"ל לאורך כל עשר שנותיו כנבחר ציבור ישראלי, כולל הופעות מול קהילות יהודיות בימים אלה אינן בתשלום ונעשות במסגרת תפקידו במסירות רבה".

"נפתלי בנט מעולם לא לקח שקל אחד לכיסו תמורת נאום, הרצאה או כל פעילות אחרת למען העם היהודי, בהיותו שר וראש הממשלה. במהלך כהונתו בנט הקפיד לקיים קשר עם קהילות יהודיות בעולם ונפגש עם נציגי הקהילות באופן תכוף והוא רואה בכך חשיבות גדולה לקיום העם היהודי. אכן היו פניות של סוכנים שונים לייצג אותו, אולם כמובן שכרגע הדבר לא עומד על הפרק".

במקביל, בעיתון מעריב דווח בשם גורמים במערכת הפוליטית, כי לפני כשבועיים הודיע נפתלי בנט כי בכוונתו לסיים את תפקידו כראש הממשלה החליפי עוד לפני הבחירות, אך הוא חזר.

שר בממשלה הסביר לבנט: "אם תתפטר, הימין יאבד את זכות הווטו והשותפים מהמרכז־שמאל יקבלו אפשרות בלעדית להוביל מהלכים או לקבל החלטות בלי שלימין תהיה כל יכולת לעצור אותם".

מלשכתו של בנט נמסר בתגובה: "בנט פועל מתוך אחריות לאומית ומייצג בממשלה חלקים גדולים בימין ובמרכז הישראלי. הוא החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים לעת עתה, אך בכוונתו להישאר בתפקידו עד לבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות