"חובטים בלי סוף"

הדר מוכתר פוצצה ראיון ופרצה בבכי: "אמבוש בשידור חי"

יו"ר מפלגת צעירים בוערים הגיעה לראיון והופתעה לגלות כי מולה הביאו לעימות אדם שהיה במפלגתה וכעת מתלונן נגדה • היא צילמה סרטון ופרצה בבכי (תקשורת)

יו"ר מפלגת צעירים בוערים הגיעה היום (שישי) לראיון בתכנית אופירה וברקוביץ בקשת 12, ופוצצה את הראיון אחרי שעימתו אותה עם אדם שהיה במפלגתה ופרש.

היא צילמה סרטון ופרסמה אותו בטוויטר עם הכיתוב הבא: "יש גבול. מעולם לא חשבתי שיעשו לי כזה אמבוש בשידור חיי. כיאילו מה עשיתי? לקחתי שוחד? גנבתי? לליברמן ולאיילת שקד ושאר הפוליטקאים בחיים לא היו עושים את זה. אז למה בי חובטים בלי סוף?".

בסרטון היא אומרת, ופורצת בבכי: "הם הביאו לתוכנית את אחד מהאנשים שלא סובלים אותי, כדי שיבוא וילכלך עליי בפריים טיים. רק לי עושים את הדברים האלה, לאף פוליטיקאי אחר הם בחיים לא היו עושים דבר כזה".

"באתי והתכוננתי ורציתי לדבר על המפלגה שלי, אני צריכה לשמוע כמה אני לא טובה? כמה אנשים מלכלכים עלי? מה עשיתי? לקחתי שוחד? גנבתי? לליברמן ולאיילת שקד לא היו עושים את זה - אז למה חובטים בי בלי סוף?".

מהפקת התוכנית נמסר: "במהלך צילומי התוכנית אופירה וברקוביץ הדר מוכתר בחרה לעזוב את האולפן לאחר שעומתה עם אחד מחברי מפלגתה עד לאחרונה. העימות המלא ישודר הערב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות