רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הפייטן שחזר לגור בארץ | הבריחה החשאית לאומן | מאחורי הקלעים של ועידת כיכר השבת | בן גביר ועמית סגל במסעדה | השדרן שהפך לדוגמן בחלון ראווה | התשובה של שלמה קוק לנאום בערבית | הדואט של ריבלין ולפידות | הסליחות של יניב בן משיח וחיים ישראל | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': אחד האתרים עמד לפני קריסה, לאחר שאחד השותפים פרש מה שהביא לגל עזיבות של עורכים וכתבים. בנתיים, נעשה ניסיון לחבר בין האתר לרדיו פיראטי המשדר תורה והלכה. 'זופניק' ימשיך לעקוב ולעדכן.

חשיפת 'זופניק': אחרי 36 שנים ששימש כחזן של קהילת 'אדמונד ספרא' שבדיל בארצות הברית, יחיאל נהרי, מגדולי הפייטנים, פרש מתפקידו ועבר להתגורר בארץ הקודש. 'זופניק' שמע שהקהילה צפויה לדאוג לו לדירה בירושלים עיר הקודש. לאחרונה אף נערכה לו מסיבת פרידה בקהילה.

חשיפת 'זופניק': בכירים בחסידות ברסלב מתכננים לנסוע בחשאיות לאומן בראש השנה, זאת בצל אזהרת המסע בשל הלחימה של רוסיה ואוקראינה.

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס וראש מוסדות 'יחוה דעת' הגאון רבי דוד יוסף מוסר שיעור בכולל 'Torah center' בפנמה.

(צילום: י.א.)

סביב שולחן ערוך ב'שמוליק כהן' בתל אביב ראינו בליל שישי את חיים אילוז, עורך 'כיכר השבת', ישראל כהן ויעקב גרודקה מ'קול ברמה', זאב פליישמן, יועצו החרדי של בנימין נתניהו ויהודה מנדלוביץ דוברו של ח"כ אורי מקלב דנים בתוצאות הבחירות הקרובות.

רגע לפני הריאיון הבלעדי ב'וועידת כיכר השבת' שעורר כותרות רבות, תפס 'זופניק' את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לוחש סוד לפרשן 'כיכר' ישי כהן שהוביל לצחוק מתפרץ של השניים.

עדשת המצלמה קלטה ב'ועידת כיכר השבת' את זאבי פליישמן לוחש על אוזנו של הבוס דבר שהעלה חיוך על פניו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. 'זופניק' תוהה האם זה היה עדכון על מבצע 'סיכול הפיצול', שבכירים בשתי הסיעות החרדיות מייחסים לפליישמן, תרומה מכריעה בהשגת השלום והאחדות.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

רגע מיוחד נרשם ב'וועידת כיכר השבת' כאשר הפרשן ישראל כהן הזכיר נשכחות וחשף בפאנל על התקשורת החרדית כי ה"זופניק" הראשון היה בכלל בעיתון 'יום השישי' של זקן השבט יצחק נחשוני. ואיך קראו למדור? "מאחורי הפרגוד", לא פחות.

מאז התמונה המפורסמת בה נראה היו"ר הטרי של 'יהדות התורה' יצחק גולדקנופף משקיף במשקפת עם יוסי דגן הסתובב 'זופניק' סקרן לדעת מה ראה המועמד מבעד למשקפת. השבוע, ב'וועידת כיכר השבת' הוא קיבל את התשובה המלאה...

הפרשן והמגיש ישי כהן נכנס השבוע למעונו של הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר וזכה לקבל דבש לברכת שנה טובה ומתוקה. 'זופניק' מוסיף בימים אלה סוכר בקפה.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג התחדש באופנוע כדי להגיע מהר יותר לתמונה הבאה.

והנה חיים גולדברג בפעולה בכינוס מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' ברחוב ראב"ד בבני ברק. את התוצאות תוכלו לקרוא בכתבת המגזין המרתקת.

(צילום: רוני בן נאים)

בפתח תקווה התכנסו להתוועדות חסידית לילית לרגל ח"י באלול, יום הולדת הבעל שם טוב הקדוש ובעל התניא, אנשי הטלוויזיה והשדרנים שרון גל וינון מגל, עם חברם הקרוב הרב אור זיו, שליח חב"ד בקטמון הישנה בירושלים, ואיש התקשורת החב"די מענדי קורטס מעורכי 'כיכר השבת'.

(צילום: אבי קטנוב)

בסיומה של ישיבת המועצת הליטאית שעוררה עניין ציבורי רב בשל שאלת הפיצול שהוכרעה בה, ראינו את הפרשן ישראל כהן בסוד שיח של שלום עם ח"כ אורי מקלב.

יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר והפרשן הבכיר עמית סגל מ'ערוץ 12', נצפו במסעדה מקומית בירושלים.

והנה פעיל הימין ברוך מרזל בקניות במכולת מקומית בירושלים.

כזה עוד לא היה: מגיש הטלוויזיה ושדרן הרדיו מנחם טוקר, נענה השבוע לאתגר של מאזין של רדיו 'קול חי' ועמד במשך דקות ארוכות בחלון ראווה בבני ברק, עשרות מתושבי העיר שחלפו במקום התגודדו סביב המחזה.

(צילום: שימי ברוורמן)

רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ מברך את בנו של מנחם טוקר, שחגג הנחת תפילין בכותל.

יונתן אוריך וטופז לוק - יועצי התקשורת של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, תועדו מפזזים בתוך רכבם לצלילי השיר 'מחשבות טובות' של הזמר החסידי מוטי וייס.

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס, נתי מור יוסף יועץ התקשורת של ח"כ אוריאל בוסו ואיש התקשורת איתי גדסי בשמחת הווראט לבתו של מוטי בוסקילה עם מאיר שמואלי - מבכירי ש"ס בבת ים.

(צילום: אברהם דוגר)

ואילו העיתונאי והסופר יצחק פלדמן נצפה גוזז בחלאק'ה לאחד מבני ידידיו.

(צילום: יאיר גולד)

איש העסקים ג'קי בן זקן, רב הסלבס מרדכי חסידים, יו"ר ש"ס אריה דרעי והיועץ הרפואי הרב אלימלך פירר, נצפו באירוע הכנסת ספר תורה של איש העסקים והחסד יוסי עמוס.

(קרדיט: הצלם והכובע)

בכירי 'אגודת ישראל' יצחק גולדקנופף ויוסי דייטש, בחתימות אחרונות על הרשימות לכנסת לקראת הבחירות

את יצחק גולדקנופף ראינו גם בין האורחים בבר מצווה של שחר דגן, בנו של יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, שנערכה ברמת גלעד בשומרון. בין המשתתפים: הרב חיים דרוקמן, יהונתן פולארד, חברי כנסת, קצינים וראשי מועצות, שבאו לאחל מזל טוב.

ישראל אוזן, ראש לשכתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, נצפה בתפילה בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

עשה לך רב: היועץ האסטרטגי ירח טוקר נצפה השבוע עם רכבו למשך זמן ממושך למרגלות ישיבת סלבודקא.

את איש היח"צ האסטרטג יוסי רוזנבוים ראינו בברכה והתייעצות במעונו של האדמו"ר רבי שלמה בוסו.

בזמן שבעלזא עסקו בשאלת ההצטרפות לתוכנית לימודי הליב"ה שתביא לתקציבי עתק מהמדינה, עסקן החסידות מוטי פריד נכנס לקבלת ברכה והתייעצות במעונו של האדמו"ר מסאטמר. 'זופניק' תוהה האם הרבי עודכן על המתווה, שבנתיים נגנז...

הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח בנו של האדמו"ר מבעלזא והרב אליעזר סורוצקין מנכ"ל 'החינוך העצמאי', נצפו בשיחה ערה במהלך טיסה לישראל, בעוד המגעים על הקרקע בין 'דגל' ו'אגודה' נמשכים במלוא העוז.

ביקור מעניין: יו"ר ש"ס באלעד וממלא מקום ראש העיר יהודה בוטבול, מתברך לקראת השנה החדשה אצל האדמו"ר מויז'ניץ.

(צילום: ד. ארזני)

'זופניק' תפס השבוע את סגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן מ'דגל התורה' תופס פינה שקטה עם האסטרטג יענקי ביכלר, במהלך אירוע של עירית ירושלים.

בכנס המנהיגים בקזחסטן: איש התקשורת שלמה קוק, נציגו של הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, שילב בנאומו לראשונה עברית כתשובת משקל לנאום בערבית של נציג איראן. את הדיון הוביל ראש ממשלת קזחסטן.

לקול תשואות של למעלה ממאה ראשי דתות מכל העולם, נשיא קזחסטן העניק מדלית הוקרה מיוחדת לרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו על פעילותו ועל תרומתו רבת השנים בהבאת שלום בין כל הדתות.

שעות לפני הכנס, ראינו את עו"ד שמעון גרוס בתקיעת שופר לאחר תפילת שחרית בפני הרבנים הראשיים לישראל.

בין טיסה לאוזבקיסטאן לטיסה לארה"ב מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן עוד הספיק להנחות את כנס איחוד המשגיחים לשם הגיעו כ-500 רבנים, מפקחים ומשגיחי כשרות שנערך בכפר המכביה. ל'זופניק' נודע שבשבוע הבא הרב צפוי להגיע לפיליפינים...

חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' בלחיים עם בנו שלומי אשר, בחנוכת החנות החדשה של 'מוטיס' בבני ברק.

שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן נצפה בסיור כאחד השרים בבית החולים 'איכלוב' בתל אביב.

(צילום: משה שעיבי)

והנה איש היח"צ חזקי שכטר שקוע בשיחת טלפון למרגלות בנייני ב.ס.ר בבני ברק.

באירוע הוקרה ליועץ הרפואי הרב בנימין פישר יו"ר 'מגן לחולה', ראינו אחדות מעניינת בין פרופסור יורם וייס מנכ"ל בית החולים 'הדסה' ופרופסור עופר מרין מנכ"ל בית החולים 'שערי צדק'.

נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין והזמר והיוצר ישי לפידות בדואט לשיר 'שבחי ירושלים', באירוע 20 שנה לבית חב"ד בהונגריה.

את הצלם החסידי יהושע פרוכטר ראינו בפעילות צילום מקצועית במנהטן.

דבר כזה עוד לא היה: המוזיקאי ישראל סוסנה וחברי הלהקה שלו הגיעו לנגן בחתונה באולם יוקרתי וגילו בחוץ 'רכב כלה' לא שגרתי בכלל, סובארו ישנה וחבוטה מקושטת כמו בשנות ה-70. כשביררו על פשר העניין נאמר להם שהכלה ביקשה באופן מיוחד: "רכב הכי לא מנקר עיניים" - 'זופניק' וידא שהכלה הגיעה ארוזה בשלמותה הביתה לאחר החתונה. מזל טוב.

(צילום: יוסי פרנקל)

מאחורי הקלעים: הזמרים והיוצרים שלומי שבת ושוקי סלומון בצילומים לקליפ 'שיר הרפואה' שיראה אור בקרוב - השיר ילווה בקליפ מרגש שצולם בין היתר בבית חולים 'תל השומר' ובהשתתפות ניצבים רבים והפקה מושקעת בבימוי של שרולי ברונכר.

בסיום הצילומים, איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה שהפיק וחיבר בין שלומי שבת ושוקי סלומון נעמד לתמונה משותפת עם הכוכבים.

גדול הזמר החסידי אברהם פריד נצפה סועד במלון 'הילטון' באבו דאבי שם הוא שוהה לרגל חתונת הרב לוי דוכמן שליח חב"ד לאיחוד האמירויות.

(צילום: יהודה פרידמן)

במטוס בדרך לניו יורק ראינו את הזמרים ישי ריבו, יעקב שוואקי, נפתלי קמפה והמפיק שלום וגשל.

בהמשך ראינו את הזמרים שמילי אונגר ונפתלי קמפה, המפיק שלום וגשל וסוכן הנסיעות האגדי שלומי ג'רמון - מתפנקים להם במסעדה מקומית כיאה בניו יורק.

באישון לילה, לאחר סבב פגישות, ראינו את שמילי אונגר, נפתלי קמפה ושלום וגשל יחד עם המפיק שמואל פאר והיועץ הרפואי נחום פראנק - למרגלות 'וול סטריט' בניו יורק.

הזמר יעקב שוואקי שהגיע לסבב הופעות בארץ, נצפה במלון רויאל ביץ' בתל אביב

הזמר חיים ישראל בשירה בערב חיזוק וסליחות שנערך בבית משפחתו של הזמר עומר אדם.

בהמשך השבוע ראינו את הזמר חיים ישראל מתדלק את רכב האאודי שברשותו כאחד האדם.

(צילום: דני יאפי)

הזמר יניב בן משיח בהקלטת מחרוזת סליחות לקראת הימים הנוראים.

הזמר מוטי שטיינמץ ומנהלו רובי בנט בשדה התעופה בדרכם לקומזיץ הכנה לראש השנה בשטרסבורג שבצרפת.

המוזיקאי דודי פלדמן, איש הוויזואל שמוליק בן הרוש והמפיק לייבי שרנסקי, שטסו להפיק אירוע יוקרתי בחו"ל, נצפו בתפילה וסיור בקבר 'החתם סופר'.

(צילום: רובי טמיר)

והנה 'התזמורת האנדלוסית אשדוד' במופע סליחות מרגש במיוחד.

מאחורי הקלעים: אחרי הלהיט 'שערי שמים', לחן חדש של המנצח פנחס ביכלר צולם השבוע בירושלים לקראת ראש השנה עם מקהלת 'מלכות', הזמר מוטי ויזל, ילד הפלא בנצי קלצקין ומקהלת הילדים 'חסידימלעך'.

את השדרן והתקליטן עמי מימון המכונה 'שר השמחה' ראינו מקפיץ בשמחת בר המצווה לבנו של המוזיקאי החרדי אודי דמארי.

הזמר אבי אילסון נצפה באולפן עם צמד המעבדים אלי קליין ואיצי ברי. להיט חדש בדרך?

את אהרון רזאל ודוד שם טוב ראינו משמחים בשמחת שבע ברכות מיוחדת.

(תיעוד: רשת הנקודה)

הזמרים ישי ריבו, עקיבא, יונתן רזאל, משה פרץ, פאר טסי, נתן גושן, דודו אהרן ועוד... בריקוד סוחף עם הרב חיים דוד קובלסקי - דקות לפני המופע בקיסריה של 'ותן חלקנו'.

פנחס ביכלר מנצח מקהלת 'מלכות' וחברי המקהלה, הזמר רולי דיקמן סועדים להנאתם בעיר בני ברק.

(צילום: מוישי מסעדת 'החשמונאים')

הזמר איציק וינגרטן נצפה שקוע בלימוד היומי בבית כנסת מקומי בירושלים.

(צילום: ארי אנגל)

דודי קאליש נצפה בסלפי מיוחד עם בנו, בדרך לאירוע של חסידות גור בוינה שבאוסטריה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

גם הזמר והיוצר ישי לפידות בשדה התעופה בנתב"ג בדרכו לחו"ל.

(צילום: חיים נמירובסקי)

תוך כדי נסיעה בכביש 1 ראינו את הנגיד שמוליק הלפרין עם רכב המרצדס שלו כשהוא מחזיק בידו את ש"ס המשניות היומי שהוציא.

את איש התקשורת החב"די חיים שאול נוישטט ראינו מתעד תפלת שחרית בבית הכנסת הגדול של החסידות 770 בברוקלין.

בכניסה לציון רבי נחמן מברסלב שבאומן, ראינו את הרב הלל כהן בסוד שיח לקראת ראש השנה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

הרב נחום כהן, שליח חב"ד בראש העין פגש השבוע במחלקת העסקים בטיסה לארץ את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד בסוד שיח עם גאב"ד פשעווארסק וויליאמסבורג הרה"צ רבי משה אהרן רייך, במהלך נופש בשווייץ.

בשולי 'ועידת כיכר השבת' במלון 'וולדורף אסטוריה' ראינו את מענדי ירוסלבסקי מצייר את רב הסלבס מרדכי חסידים.

הרב רמי עמירה מרבני הרצליה ואיש העסקים רפי קדושים מלווים את הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר, בכניסה לכנס חיזוק והתעוררות בעיר הרצליה.

(צילום: ינאי אוחנה)

מנכ"ל בית החולים 'שיבא - תל השומר' פרופסור יצחק קרייס, בשיח רפואי עם עשרות יועצי רפואה חרדים מקבוצת האונליין ליועצים 'חסד בישראל' בניהולו של חיים קליגר.

את סיימון לבייב שישב בכלא על הונאה ובימים אלה מצלם סרט על עצמן ראינו עם מעריצים בסליחות בכותל המערבי.

בהמשך ראינו את סיימון לבייב מסתחבק עם המעבד והמנצח יואלי דיקמן במהלך חתונה חרדית.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'כאחד האדם'?
יש לכם סיפור אש? שמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות