השודד הסדרתי

המשטרה הגישה כתב אישום: כך זיו חן שדד את הנשים בעיר בני ברק

"הנאשם שהיה רכוב על קטנוע, נסע בסמוך למתלוננת, וחטף מידיה שקית ובתוכה טלפון נייד, ארנק ובו תעודת זהות וכסף מזומן ונמלט מהמקום", כך מתאר כתב האישום שהוגש נגד זיו חן - לשעבר זאור חנקשייב, שנעצר בחשד לשדידת מספר נשים חרדיות בבני ברק | מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

יחידת התביעות של משטרת מחוז תל-אביב הגישה אתמול (שני) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד זאור חנקשייב, המכנה עצמו "זיו חן", החשוד שביצע מספר שודים בעיר בני ברק, בפרשה שנחשפה ב'כיכר השבת'.

לפני כחודשיים פתחה המשטרה בחקירה לאחר קבלת תלונות בגין שודים שבוצעו בעיר בני ברק על-ידי חשוד שרכב על גביי אופנוע, כאשר איתר נשים, וחטף מהן את התיק או תכשיט ונמלט מהמקום.

במשך שבועות ארוכים הסתובב לו השודד המסתורי והטיל את אימתו על נשים בעיר בני ברק. לפני כשבועיים, בסיוע מתנדבי 'השומרים', אותר החשוד, זיו חן בן 34, תושב בני ברק. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא.

בסיומה של חקירה מואצת של חוקרי היחידה למניעת פשיעה במרחב דן, אתמול, כאמור, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום כנגד החשוד בעבירות של תקיפה כדי לגנוב, גניבה, נהיגה ברכב ללא ביטוח ונהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף.

האישום הראשון בכתב האישום מייחס לו קבלת קטנוע מסוג יאמהה שנגנב כמה חודשים קודם לכן במתחם שרונה בתל אביב או בסמוך לשם.

האישום השני מפרט כי "בתאריך 26.8.22 בשעה 8:30 לערך צעדה גב' צפירה הרשקוביץ ברחוב הרד"ק 6 בבני ברק או בסמוך לשם כשהיא בדרכה לביתה עם עגלת קניות. באותן הנסיבות, במועד ובמקום, ניגש הנאשם למתלוננת, אחז בשרשרת שהייתה על צווארה, תלש וקרע אותה, עלה על גבי הקטנוע כשהשרשרת בחזקתו ונמלט מהמקום".

עוד נכתב כי "כתוצאה ממעשי הנאשם המתוארים נפלה המתלוננת. באותן הנסיבות, רכב הנאשם על הקטנוע כשהוא לא בעל רישיון נהיגה בתוקף".

באישם השלישי מתואר כי "בתאריך 31.8.22 בשעה 21:45 לערך הלכה גברת רחל סירוקה ברחוב עזרא בבני ברק, באותן הנסיבות הגיח הנאשם שהיה רכוב על קטנוע, נסע בסמוך למתלוננת, וחטף מידיה שקית ובתוכה טלפון נייד, ארנק ובו תעודת זהות של המתלוננת וכסף מזומן בסך של כ-250 ש"ח ונמלט מהמקום".

בגין האישומים הללו הוא מואשם בעבירות של תקיפה כדי לגנוב, גניבה, נהיגה ברכב ללא ביטוח ורישיון הנהיגה פקע מעל שנתיים.

יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו - ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.

בדיון הראשון בהארכת מעצרו, יממה לאחר שנעצר, סיפר נציג המשטרה על מעצרו של השודד: "אתמול בשעות אחה"צ היה אירוע נוסף. החשוד זוהה, אנחנו מדברים על האירוע אתמול, ע"י מספר הקטנוע עליו רכב, אותו מספר קטנוע תואם לאירועים נוספים, שגם הם בעלי מאפיינים דומים. באירוע האחרון נגנב מהקשישה טלפון שנתפס בסמוך למקום ביתו של החשוד שם הוא נעצר. על פי דוחות הפעולה, גם באירוע האחרון, בתום אירוע השוד, החשוד נסע הביתה ושם נעצר. בתיקים האלה נאספו ראיות המקשרות אותו לפחות לכל האירועים, כמו כן, הוצא נגדו צו מעצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות