חכם משכנתאות הם המומחים שאתם צריכים:

מדריך שימושי ללקיחת משכנתא ראשונה

אם אתם עומדים בפני רכישת דירה, כנראה שהמחשבה על לקיחת משכנתא עומדת על הפרק (משכנתא)

אילוסטרציה (צילום: pixabay)

במצב הנוכחי של שוק הדיור בישראל, רכישת דירה ללא קבלת משכנתא היא כמעט בלתי אפשרית, במיוחד עבור הצעירים. עם זאת, לקיחת משכנתא הינה תהליך מורכב שמומלץ שלא להקל בו ראש, ולכן, המומחים של חברת "חכם משכנתאות" כאן כדי ללוות אתכם יד ביד לקבלת משכנתא בתנאים האופטימליים ביותר עבורכם.

על אודות החברה

רכישת דירה היא ככל הנראה העסקה הגדולה ביותר שתבצעו בימי חייכם. אנשים רבים בישראל מעוניינים לצאת משוק השכירות ולהבטיח את עתידם באמצעות דירה, בין אם למטרת מגורים ובין אם להשקעה. אולם, מדובר בעסק לא פשוט שדורש מכם מחשבה רבה ושיקולים נבונים, במיוחד בכל הקשור ללקיחת משכנתא. בדיוק בשביל זה, חברת חכם משכנתאות כאן לייעץ וללוות אתכם בתהליך בצורה מקצועית.

חברת חכם משכנתאות הוקמה לפני כ-8 שנים על ידי עידו עוז, בוגר לימודי מנהל עסקים עם התמחות במימון מטעם האוניברסיטה העברית. מאז ועד היום ליווה עוז, יחד עם שאר הצוות המקצועי של החברה, אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו משכנתא בתנאים מצוינים. החברה מציעה ללקוחותיה שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג אל מול כל הבנקים בישראל, במטרה להבטיח עבור הלקוחות קבלת משכנתא בתנאים האידיאליים ביותר שמותאמים לכל לקוח ולקוח באופן ספציפי. ערכי הדגל של "חכם משכנתאות" הם אמינות, מקצועיות ללא פשרות ומתן שירות ברמה הגבוהה ביותר, והדבר בא לידי ביטוי בשטח.

חברת "חכם משכנתאות" – לתת למומחים לעזור לכם

שירותי החברה כוללים בתוכם תחומים רבים הקשורים למשכנתא ולפיננסים. בראש ובראשונה, החברה מעניקה שירותי ייעוץ בכל הנוגע ללקיחת משכנתא חדשה, במטרה שהלקוחות יקבלו את תנאי המשכנתא הטובים ביותר. כמו כן, מומחי החברה יוכלו לסייע לכם לצמצם את ההוצאות החודשיות שלכם על ידי מחזור משכנתא קיימת – כלומר, אם אתם לא מרוצים מתנאי המשכנתא הנוכחית שלכם, תוכלו לפרוע את המשכנתא הקיימת על ידי לקיחת משכנתא חדשה בתנאים חדשים.

כמו כן, במקרה שבו אתם מחויבים למספר הלוואות, תוכל החברה לסייע לכם בתהליך איחוד הלוואות. תהליך איחוד הלוואות פירושו איחוד כל ההלוואות הקיימות לכדי הלוואה אחת, זאת במטרה להקטין את גובה ההחזר החודשי, לחסוך בעלויות ולעזור לכם להיות בבקרה על ההוצאות שלכם. נוסף על כל אלה, יכולה החברה להעניק מענה ופתרונות למסורבי בנקים ולאנשים שנקלעו למצב כלכלי מורכב.

למה כדאי להיעזר במומחים מקצועיים למשכנתאות?

כדי לענות על השאלה הזו, כדאי להבין קודם כיצד עובד תהליך קבלת המשכנתא. משכנתא היא למעשה הלוואה גדולה וארוכת טווח אותה אתם מקבלים מהבנק שלכם. בתמורה, הבנק משעבד את הנכס שלכם, וקבלת המשכנתא מותנית בתנאי החזר מסוימים הנקבעים על ידי הבנק. בכל מקרה שבו לא תצליחו לעמוד בתנאי ההחזר כפי שנקבעו במעמד החתימה, רשאי יהיה הבנק למכור את הנכס שלכם כדי לפרוע את החוב.

למרות שהמצב הזה יכול להישמע מלחיץ, כדאי שתדעו שתנאי המשכנתא יכולים להשתנות מבנק לבנק והם יכולים גם להשתנות בהתאם למצבו הכלכלי של מבקש ההלוואה. לרוב, יציעו לכם הבנקים יועץ השקעות מטעמם, אולם ליועץ השקעות מטעם הבנק יש אינטרס לדאוג בראש ובראשונה לבנק. לעומת זאת, ליועץ השקעות חיצוני אין כל אינטרס מלבד האינטרס של הלקוח. חברת חכם משכנתאות עוזרת ללקוחות שלה בייצוג מול כל הבנקים בישראל ויכולה להבטיח עבורם את תנאי המשכנתא המתאימים ביותר עבורם. לכן, למרות שמדובר בהשקעה כספית נוספת מצדכם, מדובר בהשקעה קטנה שתוכל בעתיד לחסוך לכם לא מעט כסף ודאגות מיותרות.

לסיכום

רכישת דירה היא תהליך לא פשוט, אבל מומלץ מאוד לבצע אותו בצורה נבונה ואחראית. לשם כך, תוכלו לפנות לחברת "חכם משכנתאות" וליהנות מליווי ומייעוץ מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות