חשיפת 'כיכר'

חטף ארנקים מנשים מבוגרות: מעצר השודד מבני ברק הוארך

שופט בית משפט השלום בתל אביב האריך במספר ימים את מעצרו של זאור חנקשייב, שנעצר בסוף השבוע וחשוד בשדידת נשים בבני ברק (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זאור חנקשייב (צילום: פלאש 90)

מעצרו של זאור חנקשייב, מכנה את עצמו בשם "זיו חן", החשוד כשוחח המסתורי המטיל את אימתו על נשים בעיר בני ברק, הוארך היום (שני) שוב, בפעם השנייה, בשלושה ימים נוספים.

חן נעצר בסוף השבוע שעבר בידי המשטרה. הוא חשוד בכמה אירועי שוד בבני ברק. הוא חשוד בחטיפת ארנקים ממספר נשים מבוגרות, גניבת כלי רכב ונטישתו.

בדיון היום בהארכת המעצר אמר נציג המשטרה כי חן נחשד באחת עשר אירועים. "מדובר בחשוד שיש לו מאסר על תנאי. הוא חשוד באירועי חטיפת תיק מקשישים".

בשבוע שעבר אמר נציג המשטרה: "אתמול בשעות אחה"צ היה אירוע נוסף. החשוד זוהה, אנחנו מדברים על האירוע אתמול, ע"י מספר הקטנוע עליו רכב, אותו מספר קטנוע תואם לאירועים נוספים, שגם הם בעלי מאפיינים דומים".

"באירוע האחרון נגנב מהקשישה טלפון שנתפס בסמוך למקום ביתו של החשוד שם הוא נעצר. על פי דוחות הפעולה, גם באירוע האחרון, בתום אירוע השוד, החשוד נסע הביתה ושם נעצר. בתיקים האלה נאספו ראיות המקשרות אותו לפחות לכל האירועים, כמו כן, הוצא נגדו צו מעצר".

לשאלת עורך דינו של החשוד אמר נציג המשטרה שהחשד הוא, כי חנקשייב ביצע עשרה שודים.

עורך דינו של החשוד אמר בבית משפט: "עם כל הכבוד, מדובר בבקשת מעצר של תשעה ימים. קשה לי לראות בקשות כאלה שמוגשות לכל כך הרבה ימים. ברור שבית המשפט צריך לעקוב אחרי החקירה, מאחר ומדובר בסדרה של אירועים אותם מנסים לייחס לחשוד רואים שהם מתפרסים מעל לחודש ימים, החומר לא בפניי כך שאבקש לבדוק את המאפיינים של שיטת הביצוע, שימוש באמצעים, לבוש, אפיון של החשוד ע"י המתלוננים שיכולים לקשור אותו לאירועים והוא מכחיש. אני מבין שנלקחה גרסה מהחשוד אתמול בלילה, ואני שוחחתי איתו אתמול. נעשה חיפוש בבית ולא נמצא דבר. החשוד מבקש שהכל יוטח בו והוא יציג אליבי. תאריכים ושעות ספציפיות. אינני יודע מדוע אדם שיוחס לשימוש בעל אופנוע לא נחקר או כן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות