הסיפור שטלטל את השכונה

האישה התימהונית שניסתה לחטוף ילדים בשבת במאה שערים - נעצרה

לאחר שניסתה להימלט מהשוטרים מספר פעמים, האישה התימהונית שהטילה את חיתתה על ילדי מאה שערים נעצרה במהלך הלילה • השוטר שפגש בה אמר בבית המשפט, כי להערכתו האישה לא בקו הבריאות | כל הפרטים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האישה שנעצרה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האישה התימהונית שהטילה את חיתתה על תושבי וילדי שכונת מאה שערים נעצרה הלילה (בין ראשון לשני) על ידי המשטרה ולפני שעה קלה היא הובאה בפני שופט.

קודם לדיון בבית המשפט, האישה סירבה להיכנס לדיון ואף החלה לצעוק ולטעון טענות שונות, בשל סירובה, הדיון בעניינה נערך בהיעדרה והשופט האריך את מעצרה בעוד יום.

כזכור וכפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', בימים האחרונים, אותה אישה מסתובבת בתוך ה"קאסבה" של מאה שערים בלבוש חרדי, והיא רודפת אחרי ילדים, בשכונה כבר הצמידו לה את הכינוי "חוטפת ילדים".

בשבת האחרונה, האישה ניסתה מספר פעמים לחטוף ילדים קטנים, אך כשלה מספר פעמים, לאחר שהילדים התחילו לזעוק ולקרוא לעזרה. בשבת אחר הצהריים אירעה אירוע נוסף, כאשר אותה אישה רדפה אחרי ילד מספר קומות בתוך בניין מגורים בשוק מאה שערים.

הלילה כאמור היא נעצרה לאחר שניסתה לברוח מהמשטרה מספר פעמים, נציג המשטרה אמר בדיון בבית המשפט, כי בסמוך לשעה 02:30 התקבל דיווח ממודיעה, אשר מסרה כי אישה זרה דפקה על דלת ביתה ואמרה לה אני צריכה את הילד שלך. עוד נמסר, כי היא הבחינה בחשודה, והיא נזכרה שהיא רדפה אחרי בת דודתה של המודיעה במהלך השבת האחרונה. שוטרים הגיעו לאזור, והחלו לבצע סריקות על מנת לאתר את החשודה.

כאשר השוטרים הצליחו לאתר את החשודה, היא ניסתה לברוח מהם מספר פעמים. השוטר שפגש בה מסר כי היא לא נראית בקו הבריאות הנפשי.

בנוסף, אישה נוספת סיפרה לשוטרים, כי במהלך השבת האחרונה כאשר היא טיילה עם בנה בעגלה, החשודה ניסתה לחטוף מידה את העגלה, תוך כדי שהיא אומרת "זה הילד שלי אני רוצה אותו". וכן גם בחקירה היא דיברה לא לעניין

השופט האריך את מעצרה ביממה וכתב שלאור מה שנחזה באולם בית המשפט ומחוץ לאולם בית המשפט החשודה במצב מצב אקוטי, המשיבה תילקח מידית על ידי המשטרה לבדיקה במיון פסיכיאטרי והמזכירות תמציא מידית את פרוטוקול הדיון לפסיכיאטר המחוזי, שישקול את הפעלת סמכויותיו האזרחיות לאור הדברים החמורים שנראו
בהתנהגות המשיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות