תבקש להאריך מעצר

המשטרה עצרה חשודים בתקיפת מפגינים נגד נתניהו

המשטרה עצרה שני חשודים שיידו אבנים לעבר קבוצת אזרחים שהפגינו בראשון לציון נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו • המשטרה תבקש להאריך את מעצרם (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מפגין פצוע בגשר ראשון לציון, אמש (צילום: סעיף 27 א)

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו אמש (מוצ"ש) בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר טרקטורון ובו חשודים אשר על פי החשד השליכו אבנים לעבר קבוצה של כ-15 מפגינים בגשר ראשון בראשון לציון וגרמו לפציעה של שניים מהם.

במהלך הלילה, המשטרה הצליחה לזהות את החשודים במסגרת חקירה מואצת, ועצרה לחקירה אב ובנו הקטין בן 16 תושבי ראשון לציון בסיומה נעצרו.

בכוונת המשטרה להביאם הבוקר לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם , בהתאם לצורכי החקירה. החשודים יידו את האבנים לעבר קבוצה של כ-15 אזרחים שהפגינו נגד האפשרות של חזרתו של בנימין נתניהו לשלטון.

השר לביטחון פנים, עמר בר לב, הגיב לתקיפה: "הקלות בה ביריונים מרשים לעצמם לזרוק אבנים על מפגינים, מעידה לאיזה תהום התדרדר השיח הפוליטי ומהווה פגיעה קשה בדמוקרטיה. מדובר באירוע חמור ביותר. אבנים עלולות להרוג, והשלכתן היא מעשה טרור.

"כשר לביטחון הפנים אני מחויב למאבק באלימות הזו, ולכן הנחיתי לתת לחקירת המקרה עדיפות. המשטרה תגיע לזורקי האבנים ותמצה איתם את הדין".

יו"ר "ישראל חופשית דמוקרטית", ח"כ אלי אבידר, אמר בתגובה לתקיפת המפגינים: "האלימות הברוטלית נגד המפגינים הערב היא דוגמה מצמררת למה שיהיה כאן אם נתניהו והקיצוניים ישובו לשלטון. אלימות פוליטית נגד מפגינים לא תעצור אותנו. התמודדנו עם האלימות הזו עוד מתחילת 2020. היא לא עצרה אותנו ולא תעצור אותנו. אגיע לגשר ראשונים כדי להביע הזדהות. החלמה מהירה לפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות