מדבירים מומלצים במרכז

מחפשים מדבירים במרכז ולא בטוחים איך למצוא מדבירים מומלצים? קראו את העמוד ונוכל לעזור לכם למצוא את המדביר הטוב ביותר בשבילכם (בית וגינה)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

קודם כל חשוב לבדוק רישיון

בשביל לעסוק בהדברה צריך לקבל רישיון מהמשרד להגנת הסביבה. ללא הרישיון הזה המדביר לא מוסמך ולא רשאי להדביר. זה בנוגע להדברה של חרקים עם ריסוס, פיתיונות ג'ל או כל פיתרון אחר שנוגע לחרקים. תוכלו לבקש מהמדביר את מספר הרישיון ואז להריץ אותו במאגר המדבירים. במידה ואתם צריכים מדבירים במרכז לצרכים אחרים חשוב להכיר האם יש צורך ברישיון ואם כן באיזה רישיון. לדוגמה במקרה של לכידת נחש יש צורך ברישיון מרשות הטבע והגנים. אם אתם צריכים מדביר להרחקת יונים או לכידת עכבר אז במקרים האלה אין צורך ברישיון.

חפשו המלצות

איך אפשר למצוא מדבירים במרכז בלי לבדוק את המלצות עליהם? דרך אחת היא לנסות לשאול חברים שלכם אם הם מכירים מדביר שידוע שעושה עבודה טובה. אפשרות אחרת היא לנסות לחפש המלצות ברשתות החברתיות או בגוגל. כך תראו מה לקוחות אמיתיים חשבו על השירות של אותו מדביר. בדקו מספר מדבירים, ראו את ההמלצות עליהם ובכך תקבלו רעיון יותר טוב לגבי איכות השירות שלהם.

בדקו את המחירים

דרך נוספת טובה למצוא מדבירים מומלצים במרכז היא להסתכל על המחירים שהם מציעים. לא כל המדבירים יקחו לכם מחיר זהה עבור הדברה והוא יכול להשתנות בהתאם למספר דברים:

  • עונות השנה: בקיץ קורות רוב ההדברות. החרקים אוהבים לצאת מהחורים שלהם, להסתובב ולהיכנס לבית שלנו. עקב כך המדבירים הרבה יותר עסוקים בקיץ, ובגלל זה הרבה מהם יעלו את המחירים שלהם.


  • גודל השטח: הדברה של דירת 2 חדרים תעלה יותר מאשר הדברה של בית פרטי, או כמובן הדברה בבניין. במיוחד אם יש צורך להדביר גם בגינה מה שמקשה על המדביר להתמקד ומוריד את היעילות של ההדברה לעומת הדברה בתוך הבית.


  • סוג החרק: לא כל החרקים נולדו שווים, חלקם מתרבים מהר יותר מאחרים, חלקם נפוצים יותר בבתים שלנו מאחרים. חלקם עמידים יותר לחומרי הדברה וחלקם מסתתרים במקומות יותר קשים להדברה. דוגמאות לכך יכולות הן פשפש המיטה שההדברה שלו היא מורכבת וקשה הרבה יותר מפני שהוא עמיד יותר בפני ריסוס סטנדרטי. דוגמה נוספת היא טרמיטים שלא רק מתרבים מהר, אלא גם מסתתרים בתוך רהיטי עץ והרבה פעמים גם בתוך הקירות מה שמצריך קידוח.

כמה זמן ניסיון יש למדבירים?

"אין חכם כבעל ניסיון" בהחלט תקף לנושא ההדברה. מדביר מנוסה קודם כל ידע לזהות את החרק שיש אצלכם בבית. לאחר מכן הוא ידע לוודא שהוא מתייחס לכל הפינות שבהן החרקים יכולים להתחבא על מנת למנוע מהם לחזור לאחר מכן. בנוסף הרבה פעמים הוא ידע לתת לכם טיפים איך למנוע מהם להגיע לזמן רב. אתם יכולים לחשוב שכל ג'וק הוא ג'וק, אבל למעשה יש שני סוגי ג'וקים נפוצים בבתים שלנו והם מגיעים ממקורות שונים. התיקן הגרמני יותר אוהב מקומות יבשים וכנראה יתחבא יותר באזור המטבח. לעומתו התיקן האמריקאי אוהב מקומות יותר לחים וכנראה יגיע לבית שלכם דרך הביוב או פתחי ניקוז שונים.

אל תשכחו את נושא האחריות

לרוב על הדברה נהוג לקבל אחריות של 3-6 חודשים, אבל תקופת האחריות משתנה בין מדביר למדביר ובין סוג מזיק אחד לאחר. הרבה חרקים יותר קשים להדברה או שהרבה יותר קשה למנוע מהם להגיע, ולכן המדבירים לא יתנו אחריות או שיתנו תקופה אחריות קצרה יותר. בכל מקרה כשאתם משווים בין מדבירים חשוב לוודא האם הם נותנים אחריות ולאיזו תקופה.

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות