האם אפשר לקחת מודעת פרסום מהציבור הכללי ולהתאים אותה לציבור החרדי? האם זה בכלל יעבוד? בשיחה מרתקת עם מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ומנהל הבצפר יגאל בר און שעתיד להנחות את מושב הפרסום בוועידת כוחות השוק למגזר החרדי יחד תלמה בירו מנכ"לית אגוד השיווק הישראל, שוחחנו על האתגרים, על עשה ולא תעשה ועל שינויים בעולם הפרסום.
בריאיון הוא חושף על שיטות הפרסום שמשתנות ועל הדרך שהשתנתה בדרך לגייס סטודנטים חרדיים ללימודים בבצפר וכיצד הביא כיתה שלימה באמצעות כלי הוואטסאפ...