עלות השחר

צה"ל: "הצמרת הביטחונית של הג'יהאד האיסלאמי - חוסלה"

ראש אגף המבצעים, אלוף עודד בסיוק, התייחס ליממה השניה של מבצע 'עלות השחר' ברצועת עזה והתבטא: "כל הצמרת הביטחונית של הזרוע הצבאית של הגא"פ בעזה סוכלה" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |

האלוף עודד בסיוק, ראש אגף המבצעים, התייחס הלילה למבצע 'עלות השחר' ברצועת עזה והציג הישג של חיסול בכירי הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי. צפו בדבריו.

לדברי אלוף בסיוק: " צה"ל בסיוע שב"כ נמצא בשתי היממות האחרונות במבצע ממוקד כנגד הגא״פ. הארגון ניסה להוציא כנגד אזרחי ישראל בדרום ובעוטף עזה וכנגד חיילים, פיגוע קטלני של ירי טיל נ.ט ולהרוג אזרחים או חיילים. לאור זאת, בימים האחרונים, סגרנו חלק מהכבישים בעוטף עזה.

"אנחנו גם מעריכים את ההיענות של האזרחים לעניין הזה, ואת ההבנה בטח עכשיו שכולם מבינים מה עשינו. אספנו מודיעין, דייקנו אותו, נטלנו את היוזמה ולפני יומיים במשך דקות בודדות, פגענו וסיכלנו את שרשרת הביצוע של הפיגוע הזה, ובראשה תייסיר ג׳אברי, מפקד המרחב הצפוני של הזרוע הצבאית של הגא|פ.

"זה סיכול חשוב, ואני יכול לומר לכם שבשעות האחרונות ביצענו סיכול נוסף, של מפקד המרחב הדרומי של הגא״פ. זה סיכול חשוב מאוד. לפי כל הנתונים שבידי, אני לא יכול לומר בוודאות, אבל לפי כל הנתונים שאני מחזיק כרגע פגענו בו, הוא סוכל, יחד עם נוספים, ובעצם כל הצמרת הביטחונית של הזרוע הצבאית של הגא"פ ברצועת עזה סוכלה".

אלוף בסיוק התייחס לתמונות הילדים שנהרגו בעזה: "ניתן היה לראות בשעות האחרונות עוד תופעה חשובה מאוד שחשוב לדעת אותה, ארגון הגא"פ יורה מאות רקטות לעבר ישראל, לעבר ערי הדרום, חלק לא מבוטל מהן פוגע בתוך רצועת עזה ופוגע באזרחי עזה עצמה.

"יכולנו לראות באזור השעה 21:00 פגיעה של רקטה בבית בג׳אבליה עם נפגעים פלסטינים. לפי כל הנתונים שיש בידי, לפי המערכות ולפי המודיעין, שוב, הכי טוב שאני יכול לומר עכשיו, אני רואה ויכול להבין שהפגיעה הזאת היא פגיעה עצמית, ארגון הגא"פ ירה בעצמו ופגע בפלסטינים".

לדבריו: "הארגון הזה לא רק מסכן חיי ישראלים ואת זאת לא נאפשר, הוא גם פוגע בפלסטינים. אנחנו במבצע ממוקד, המבצע ימשך עוד מספר ימים ואני מבקש מכל אזרחי המדינה להישמע להוראות ולהבין שההוראות האלה הן מצילות חיים. אנחנו נמשיך ונפעל כנגד הגא"פ בכל מקום שנצטרך, כמה זמן שנצטרך על מנת לפגוע בו ולא לאפשר לו לאיים עלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות