"ירסקו את הכנסת"

לפיד נגד הימין: "תהיה פה לאומנות משיחית"

ראש הממשלה הזמני לפיד, דיבר היום בכנס 'אידאה' ובחר לעסוק שוב בקמפיין פוליטי, כאשר תקף את הימין, וטען, כי הם עסוקים בהרס הכנסת, בתי המשפט והדמוקרטיה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: גיל יערי, פלאש 90)

ראש הממשלה הזמני, יאיר לפיד, נאם היום (חמישי) בוועידה השנתית לדמוקרטיה ליברלית, הכנס ה-4 של אידאה, ובחר לעסוק גם שם בקמפיין פוליטי נגד יריביו.

"אני רוצה לדבר אתכם היום", אמר לפיד, "על המאבק הישראלי הגדול – אלה שמאמינים שאנחנו משפחה אחת גדולה, מול אלה שמנסים לפרק אותנו מבפנים. אלה שמאמינים בטובת המדינה, מול אלה שחושבים רק על טובתם האישית".

"אבל לפני זה אני רוצה להזכיר לכם משהו שאתם כבר יודעים: אפשר לנצח. זו תמונה מורכבת וזה דיון מורכב וצריך כל בוקר לקום ולנהל אותו מחדש. זוהי מלאכת החיים, זוהי מלאכת השלטון. לקחת אחריות. להתמודד כל יום עם המתחים היסודיים שמהם מורכבת המדינה הזו".

עוד אמר לפיד: "מהצד השני יש את הקיצונים שגוררים אותנו לכיוונים מסוכנים. כל אחד מסיבותיו. נתניהו בגלל המשפט, בן גביר בגלל שהוא היה ונשאר האיש שתלה בסלון תמונה של הרוצח ברוך גולדשטיין".

"הקמפיין שלהם אומר", הסביר לפיד בנאומו, "נדרוס את בית המשפט, נדרוס את השמאלנים, את המרכז, את הימין הממלכתי, נרסק את הכנסת, נפטר את היועמ"שית, נעביר חוק צרפתי, תהיה פה לאומנות משיחית עם ראש ממשלה שעסוק רק בעצמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות