בן צור:

'ממשלת הלה לה לנד הרסה כל חלקה טובה'

בנאום בפני מליאת הכנסת אמר חבר הכנסת יואב בן צור ממפלגת ש"ס, ותקף את ממשלת בנט-לפיד הקורסת ואמר כי "ממשלת הלה לה לנד הרסה כל חלקה טובה" (פוליטי, חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |

בנאום בפני הכנסת אמר חבר הכנסת בן צור כי "בימים אלו מתנהל וויכוח עז בציבוריות הישראלית, וויכוח שגורר אותנו לבחירות חוזרות ונשנות וחוסר יציבות כלכלית. יש בישראל כיום מחלוקת קשה על מי הקבוצה שתנהיג את המדינה הזאת בעתיד. האם ימשיכו לשלוט עלינו אנשים שבעים ומנותקים, אנשים שהסולידריות החברתית שלהם טובה לתרומות מרגשות שמצטלמות היטב, אנשים שאוהבים לדבר על התחממות גלובלית ועל נושאים חברתיים מסביב ליצירת אמנות מוזרה שעושים אמנים מיוסרים".

"אנשים שנוהגים לצקצק בלשון בכל פעם שהקפה מוגש בטמפרטורה לא נכונה לפי הטעם המדוייק שלהם, המחלוקת היא האם המנותקים השבעים ימשיכו לקבוע בכפייה לכולנו את סדר היום הציבורי ולהחליט מי ישלוט פה במערכות השלטון והם יקבעו לנו את האופי של המרחב היהודי בארץ, תוך הרס הסטטוס קוו ורמיסת השבת ומערך הכשרות".

עוד אמר כי "האנשים הישרים שעובדים עבור שכר מינימום ושעות נוספות, עם ישראל הפשוט והישר, העם שלנו. כי העם שלנו הם נהגי האוטובוסים שעובדים קשה בתנאים לא פשוטים, העם שלנו הוא נהגי המוניות שנקרעים תחת המיסים הגבוהים והפקקים, העם שלנו זה הפקידים והשליחים בחברות וארגונים פרטיים וגם במשרדי הממשלה, כי העם שלנו זה המורים והגננות שעובדים בשכר נמוך ותוך לחץ עבודה אדיר, העם שלנו זה העובדים הסוציאליים שמתמודדים בגבורה עם סיטואציות לא פשוטות שקורעות כל לב,

כי העם שלנו זה השוטרים ואנשי כוחות הביטחון המסורים והאהובים שלנו ששומרים עלינו יום ולילה במסירות ובגבורה, העם שלנו זה עובדי הניקיון והתחזוקה, אנשים ישרים שיוצאים להרוויח את לחמם ביושר ובחריצות, כי העם שלנו זה אברכי הכולל המצויינים ונשותיהם הגיבורות האמיתיות, שהם הפמיניסטיות האמתיות, אלו שיולדות הרבה ילדים בריאים ומחונכים, שמחים בחלקם ומאושרים בחייהם, בזכות החינוך האיכותי שמקבלים מהאמא היהודיה, שמנהלת בגבורה בית יהודי תוך כדי עבודה במשרה מלאה."

"זה העם שלנו! עם נפלא! המאבק שלנו האם "הם" אלו שיקבעו האם אנו נשלם מכסף ציבורי על שכר הגון למורים ולעובדים הסוציאליים לגננות ולמטפלות בגנים של הילדים, האם נשלם לאברכים ולבני הישיבות הקדושות מלגות ראויות למחיה כפי שהם משלמים לחוקרים באוניברסיטאות".

בסיום דבריו אמר: "ממשלת הלה לה לנד שלכם, הרסה כל חלקה טובה! אנו מציעים אלטרנטיבה, ואנו נביא לעם בשורה של ממש, בחינוך ומסורת, נחזיר את הכבוד לעובדים המסורים, נאפשר לכל אזרח הזדמנות שווה ואמיתית. טוב שאתם הולכים, אנו נפעל לטובת העם ומחכים להכנס לתקן את הנזקים שלכם."

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות