הבקשה המטלטלת של משפחות קדושי מירון:

בכינוס בני משפחות הרוגי מירון: ' כך יעלו לרשב"י'

הבה נקים יחדיו היכלי תפילה, מקווה טהרה מרווח והיכל הכנסת אורחים שיקרא 'בית קדושי רשב"י' המרכז הגדול שיעניק תורה ותפילה ומנוחת הנפש לעולים למירון (חרדים)

הם מייחלים שנדאג להרבות את זכויותיהם על ידי ריבוי תורה ותפילה, חסד וטהרה (צילום: יח"צ)

"45 יקירינו עלו כקורבנות ציבור לכפר על בני ישראל. הבה נחזיר להם על ידי הקמת המרכז הרוחני הגדול, לשמם ולזכרם"

לא בכל יום מתקבצות משפחות קדושי מירון ופונות בבקשה ישירה אל העם היהודי: עזרו לנו! סייעו בידינו! וכעת, כשהדבר מתרחש בצעד נדיר ומרגש, וכי לא נעמוד לימינם?! לעודדם ולתומכם, לנחמם ולחזקם. ובעיקר, למלא את איווי נפשם של בני המשפחות, והיא - להקים שם ושארית לקדושים אשר נספו באסון הטראגי, על ידי הקמת 'בית קדושי רשב"י', המרכז הרוחני הגדול שיוקם במירון של מעלה ויפתח שערים להמוני העולים אל הציון הקדוש.

הבקשה המטלטלת בקעה מכינוס בני המשפחות בשבוע שלפני ל"ג בעומר -

חלקם המרכזי של משפחות הקדושים התאספו תחת קורת גג אחת, מתוך מטרה לקדש את זכר הקדושים ולהציב להם גלעד ויסוד זיכרון נצחי, בדמות המרכז הרוחני הגדול לתורה ולתפילה, לטהרה, גמילות חסדים והכנסת אורחים, אשר יוקם בתפארה בהר מירון וישמש את המוני בני ישראל העולים להשתטח בחלקת מחוקק ספון, ציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

כל ישראל יש להם מטר: לחצו כאן והצטרפו>>

היטיב להגדיר את מהותה של הבקשה, אחד מקרובי משפחתו של אחד הקדושים: "בדמי ימיהם נלקחו מאתנו יקירינו. בחטף נגדעו. לא הספיקו להשלים אורך ימים ושנות חיים ולצבור עוד ועוד זכויות. הקדושים הללו עלו והתעלו כקורבנות ציבור, לכפר על בני ישראל ולמנוע גזירות קשות. ולכן על כולנו, כל בני ישראל, להוקיר להם טובה ולהבין שבמותם ציוו לנו את חייהם. הם מייחלים שנדאג להרבות את זכויותיהם על ידי ריבוי תורה ותפילה, חסד וטהרה".

מכאן יוצאת הבקשה המשתפכת:

הושיטו נא יד. למען הקדושים. למען המשפחות. ולמען כל אחד ואחד מעולי מירון. הבה נקים יחדיו את 'בית קדושי רשב"י', את המרכז הגדול שיעניק תורה ותפילה ומנוחת הנפש לעולים למירון, בהיכל בית מדרש גדול, היכלי תפילה, מקווה טהרה מרווח והיכל הכנסת אורחים - על מנת להרבות זכויות לקדושי מירון. ולמען יתגדל ויתקדש שמיה רבא.

על כולנו לפעול, שלא יכבה נרם, לעולם ועד.

כל ישראל יש להם מטר: לחצו כאן והצטרפו>>

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות