הפיגוע באריאל

רה"מ בנט: אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון

ראש הממשלה בנט התייחס לפיגוע באיראל: "אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון, המלחמה ארוכה" • הנשיא הרצוג: "הטרור לא ינצח אותנו ולא ירפה את ידינו" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט עם לוחמי היממ (צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס הערב (מוצ"ש) לפיגוע הירי הרצחני באריאל ולכידת המחבלים ואמר: "אני מבקש למסור את תנחומיי למשפחתו של המאבטח שנרצח כשהוא מגן בגופו על עמיתתו מול המחבלים, אמש באריאל.

"כוחות הביטחון שמו הערב את ידם על המחבלים. אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון. המלחמה שלנו מול הטרור ארוכה. יחד ננצח".

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אמר: "לבנו דואב על הפיגוע בערב שבת באריאל. מחבלים נתעבים גדעו חייו של צעיר אמיץ, שברגעיו האחרונים נהג בגבורה ובאומץ לב והציל בגופו את חיי ארוסתו. מברך את כוחות הביטחון ששמו את ידם על המרצחים הארורים. תנחומי הכנים למשפחתו ולאהוביו. הטרור לא ינצח אותנו ולא ירפה את ידינו".

שר הביטחון, בני גנץ, התייחס גם הוא לפיגוע ומעצר המחבלים ואמר: ""אני מבקש לשבח את השב"כ, כוחות הימ"מ וצה"ל, ששמו ידם על המחבלים שביצעו את הפיגוע אתמול באריאל ולהשתתף בצער משפחת המאבטח שנרצח. מדינת ישראל תמיד ניצחה את הטרור, ונעשה כל מה שיידרש, בכל הגזרות, בכל זמן ובכל האמצעים, בכדי להביס אותו גם בימים האלו".

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, הגיב: "אני משתתף בצערה העמוק של משפחת המאבטח שנרצח בפיגוע באריאל. בגבורתו הוא הציל חיים. יהי זכרו ברוך. ‏אסור לחכות לפיגוע הבא. חייבים ממשלה לאומית חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות