הריאיון ל'כיכר השבת'

סמוטריץ' על גפני: "ההיסטוריה הוכיחה שצדקתי"

יו"ר הציונות הדתית הגיב היום על הריאיון שהעניק גפני ל'כיכר השבת' ואמר, "אני מעריך ואוהב את גפני, אך אני שמח שקיבלו את עמדתי והימין לא עשה את האיוולת הזו" (חדשות, בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
גפני וסמוטריץ (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בריאיון שהעניק יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, ל'כיכר השבת', הוא תקף בחריפות, את יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', והאשים אותו בהקמת ממשלת בנט. לדבריו, נתניהו עמד להרכיב ממשלה אך סמוטריץ מנע ממנו את האפשרות.

יו"ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב היום (חמישי) לדבריו של גפני ב'כיכר השבת' ואמר: "‏גפני איש יקר שאני אוהב ומעריך. אבל יש אכן בינינו מחלוקת גדולה".

"הוא חושב", הוסיף סמוטריץ', "שנכון היה להקים ממשלה עם תומכי הטרור בתנועה האיסלמית ואני חושב שזה אסון ושמח שהעמדה שלי התקבלה והימין לא עשה את האיוולת ונמנע מהחרפה הזו. ויש דברים שבהם לא צריך לחכות להיסטוריה שתשפוט. היא כבר מוכיחה שצדקתי".

כזכור, לדברי גפני: "אני יודע שנתניהו עמד להרכיב ממשלה, הליכוד היה במצב שהוא הצליח והיה יכול להרכיב ממשלה וסמוטריץ' גרם לכך שהממשלה הרעה הזאת נמצא. הייתה יכולה להיות ממשלה אחרת, לא יודע בגלל מה.

"מי שניהל את המשא ומתן הזה היה הליכוד, הם מפלגת השלטון, אני יודע מהם שהם יכלו להרכיב ממשלה והוא לא אפשר להם. אני לא אמרתי את זה אף פעם, אבל כשהוא אומר את מה שהוא אומר עלי אז שיידע שהוא במצב שההיסטוריה תשפוט אותו באופן שונה ממה שהוא עושה לאחרים".

באשר למתקפה של 'יתד נאמן' נגד ח"כ איתמר בן גביר שעלה להר הבית, הסביר ח"כ גפני: "הנושא של מה ש'יתד נאמן' כתב על בן גביר, אני לא כתבתי את זה, אבל אני חושב ש'יתד נאמן' צודק, זה לא קשור בכלל להצבעה של החרדים, אפשר לקשר את זה. יתד נאמן אמר שהוא עושה מעשים מסוכנים, עמדתנו ב'דגל התורה' זה לא לעשות דברים מסוכנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות