ראש הישיבה מבקש:

אלפי נפשות מחכות להצלה של ועד הרבנים

מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי יוצא בהתבטאות נדירה ומבקש מעם ישראל להירתם לטובת קמפיין הקמחא דפסחא של ועד הרבנים- "אלפי נפשות שמחכות להצלה" (חרדים)

אמש גויסו עוד עשרה מתנדבים חדשים, על מנת לתגבר את מיון הטפסים (צילום: באדיבות המצלם)

מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי יוצא בהתבטאות נדירה ומבקש לעם ישראל להירתם לטובת קמפיין הקמחא דפסחא של ועד הרבנים.

בסרטון שפורסם היום הוא נראה מדפדף בכאב בין הטפסים של הבקשות ואומר: "הקלסרים האלו הם אלפי נפשות שמחכות להצלה כל מי שתורם להם נחשב לו בשמיים כמו שהוא לבד חילק את הכל והקב"ה יציל אותו ומשפחתו מידה כנגד מידה".

אל קריאתו של ראש הישיבה מצטרפים גדולי הדור ביניהם ראש ישיבת פורת יוסף הגאון הרב צדקה שמעיד: "אני מכיר את הצדקה של ועד הרבנים באופן אישי והרבה משפחות תלויות בזה ומי שתורם יתברך משמיים שימלאו את כל משאלות לבו לטובה"

גבאי הצדקה מסבירים כי אמש גויסו עוד עשרה מתנדבים חדשים, על מנת לתגבר את מיון הטפסים ולעזור לכל תרומה לעבור באותו היום למשפחה נזקקת:

"התרומה שמתבצעת בכרטיס אשראי באתר, מתורגמת באופן ישיר לצ'ק עם תמיכה כספית, או תלוש לרכישה ברשתות מזון כמו "יש חסד" ו"זול ובגדול". העבודה גדולה והביקוש עצום, אנא תעזרו לנו להציל מאות ילדים יתומים, הורים חולים ומשפחות קשות יום ולהכניס להם הביתה שמחת חג" הם מבקשים.

לתרומת קמחא דפסחא הקליקו כאן>>>

בין הטפסים שהגיעו השבוע בלטה בקשתה היוצאת דופן של חני, נערה בת 17 שהתייתמה לפני שבועיים.

במכתב מזעזע היא מתארת את הפטירה הפתאומית של אמה ומבקשת עזרה דחופה לקראת החג:

קוראים לי חני, אני בת 17 ויש לי עוד 6 אחים ואחיות קטנים. אמא שלי חלתה בסרטן ומאז החיים שלנו הפכו להיות גיהינום. היא היתה מאושפזת תקופות ארוכות וחילקנו את הילדים בין קרובי משפחה. לפני חודשיים הרופאים אמרו שיש שיפור והגוף מגיב חיובי לטיפולים. אמא בקשה להחזיר את כל הילדים הביתה ואמרה לאבא שזה 'יתן לה כח להבריא'.

עבר רק חודש וחצי של תקווה, אמא הספיקה להדליק נרות שבת ולהתפלל עלינו בפעם האחרונה ואז התמוטטה על הרצפה, רצנו לקרוא לאבא מבית הכנסת והוא נסע אתה לבית חולים, אבל במוצאי שבת הוא חזר לבד והפנים שלו היו שחורות.

מאז השבעה הכל נראה כמו חלום רע, הילדים הקטנים מבולבלים, אבא מכונס בעצב וכל העול של החיים נפל עלי. אני מרגישה שאמא מבקשת לי מלמעלה להיות במקומה, אבל אני חייבת עזרה.

אין לנו מאיפה לעשות קניה בסיסית לחג, המחלה רוקנה את כספי החסכונות שלנו ואבא לא מסוגל לבקש מאף אחד הלוואה. בבקשה תעזרו לי למלאות את הבקשה של אמא ולהכניס חג הביתה ואווירה שמחה" היא מסיימת את התיאור הקשה.

לעזרת חני הקליקו כאן>>>

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות