צפו בדברים

המפכ"ל: "המפגעים סיכנו את חיי השוטרים"

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס לפני זמן קצר לפעילויות המבצעיות בהן ניטרלו מסתערבי משמר הגבול של המשטרה חשודים ומבוקשים שסיכנו את חייהם (משטרה)

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס לפני זמן קצר לפעילויות המבצעיות בהן ניטרלו מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל חשודים ומבוקשים שסיכנו את חייהם.

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס לפני זמן קצר (שלישי), לפעילויות המבצעיות בהן ניטרלו מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל חשודים ומבוקשים שסיכנו את חייהם.

"מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל אשר פעלו בגזרת רהט, מחנה הפליטים בלאטה וקלנדיה שבמזרח ירושלים במטרה לעצור מבוקשים, נתקלו בניסיונות לפגוע בחייהם. הלוחמים נאלצו להשיב בירי לעבר האיומים, וכתוצאה מכך נהרגו שלושה חשודים כאשר האחד ככל הנראה כיוון לעברם נשק חם, השני ביצע לעברם ירי והשלישי השליך מטענים בהפרת סדר אלימה מאוד, והפרטים עוד מתבררים", אמר המפכ"ל ביחס לאירועי היום שמסעירים את המגזר הבדואי.

"שלושה אירועים בטווח זמן קצר, כאשר המכנה המשותף היחיד ביניהם, אלו הם לוחמי משטרת ישראל שפעלו באומץ רב, בנחישות ובחתירה למגע אל מול מפגעים שסיכנו את חייהם", אמר שבתאי.

"מסתערבי מג"ב פועלים מדי לילה, תחת מעטה של חשאיות, והבוקר אזרחי ישראל קיבלו הצצה נדירה לפעילותם ברחבי הארץ ובעומק שטח עוין ומסוכן. אני מחזק את ידיהם של שוטרי ולוחמי משטרת ישראל שפועלים בכל הגזרות אל מול טרור שמבקש לפגוע באזרחים ובאנשי כוחות הביטחון. הפעילויות הללו הן מסר חד וברור לכל מי שיבקש לפגע בכוחותינו", אמר המפכ"ל.

שבתאי הוסיף כי "לצד המאמצים שלנו להידברות ולרגיעה לקראת האירועים והחגים שבפתח, אנו לא נהסס לפעול אל מול כל איום בנחישות הנדרשת מלוחמי ושוטרי משטרת ישראל. כך פעלנו וכך נמשיך לפעול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות