מסכמים מושב

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מלכיאלי: מתן כהנא מכניס פליטים ליהדות

הקשיים בקואליציה שהובילו לדחייה בחקיקת חוקי דת ומדינה; חוק הגיור המסוכן; שיתוף העפולה עם מנסור עבאס ויוקר המחיה • יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להצלחות האופוזיציה במניעת העברת חוקי דת ומדינה כדוגמת חוק הגיור וחוק בחירת הרבנים הראשיים, תקף את השר גדעון סער שלדבריו חורבן היהדות על כתפיו והתייחס להסתה נגד המגזר החרדי. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

ראינו השבוע בתוככי הכנסת את התפילה השיוויונית

"זה על הראש של נפתלי בנט, גדעון סער, שקד ואלקין, ושל כל הקבוצה הזאת שמאפשרת את ההכרה ברפורמים ואת התפילה בכותל ובכנסת, וע"י את ההכרה בקבוצה השולית הזו. ההכרה הזאת היא על הכתפיים של כל אחד מחברי הקואליציה שבאמצעותם הם מצליחים להרים ראש.

ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון לישי כהן

"השר כהנא הוא לא השר לשירותי דת, אלא השר להפרטת שירותי הדת. הוא זה שהכניס לכאן אלפי מהגרים ומבקשי עבודה".

אבל אף אחד לא הולך לגייר פליטים, זה טוב אולי לכותרת, לא למציאות?

"למה לא? מישהו יכול להגיד לאותו פליט שלא יכנס להליך הגיור של קריב וכהנא? הרי בעתיד אותם פליטים ילדו ילדים, ומי ימנע מהם אז להתגייר, הם הרי יהיו ישראלים שירצו אולי גם להצביע בסוף לימינה".

נגיע לספרי יוחסין?

"לפי ההתנהלות של מדינת ישראל לא יהיה לנו מנוס. רצינו מאד לא להגיע לשם, אבל לפי איך שקריב, כהנא וגדעון סער מנהלים את הממשלה, הם יגרמו לכך שלא יהודים יקראו יהודים.

"גדעון סער הוא חלק מהממשלה שבלעדיו לא היינו רואים את השינויים במשרד הדתות ואת חילולי השבת במשרד החבורה. יש לו אחריות מלאה".

צפו בריאיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות