הגזירות על לומדי תורה

אמסלם: "הממשלה רודפת לומדי תורה כאילו הם חיזבאללה"

חבר הכנסת דודי אמסלם התייחס לגזירות החדשות של שר האוצר ליברמן ואמר כי הממשלה "רודפת לומדי תורה כאילו הם חיזבאללה" • תקף גם את התנהלות בנט מול בן גביר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בצל הפרסומים על גזירות חדשות של שר האוצר אביגדור ליברמן נגד הציבור החרדי, חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד התראיין ל'YNET' והתייחס לגזירות החדשותך.

"הציבור הפשוט במדינת ישראל, הרוב היהודי המסורתי, חשובה לו שתהיה מדינה עם סממנים קצת מסורתיים. הממשלה רוצה להכחיד כל זכר יהודי" טען.

כשנאל על ידי המראיין איזה סממנים לדעתו הממשלה מנסה להכחיד, השיב אמסלם כי הממשלה מעוניינת להכחיד "כל סממן".

עוד טען במהלך הריאיון כי "הממשלה רודפת את לומדי התורה, כאילו הם לוחמי חיזבאללה".

בהתייחס לדבריו של ראש הממשלה נפתלי בנט על כך שח"כ בן גביר מתסיס את השטח באיזור שייח ג'ראח, טען אמסלם כי "אין פרובוקציות. מי שעושה את החגיגה על האירוע זה טיבי וכל הערבים".

בתוך כך, גם חבר הכנסת אורי מקלב תקף היום (שלישי) את ליברמן ואמר כי שר האוצר נוהג להכריז תמיד כי 'הכל גן עדן' אך כעת הכל הפך לגיהנום, לרבים מאזרחי ישראל אין פרנסה, נשים עובדות בעמל רב ובמסירות נפגעות ונרדפות למרות שהם תורמות ועושות אין כאן שום שיקול כלכלי חברתי או אנשי אלא רדיפה וחינוך מחדש לציבור החרדי, אמר מקלב והוסיף, מה חטאו ומה פשעו הציבור החרדי שאתה רוצה לחנך אותם מחדש, מי שלומד סינית עתיקה או אנטרפולוגיה זה בסדר ומי שלומד תורה זה לא בסדר? מה חטאו ומה פשעו הילדים?!"

עוד טען כי "ההסתה וההכפשות שלך הם כמיטב שונאי ישראל, המשיך מקלב ותקף, רצית לזרוק אותנו למזבלה רק לפני שנה וכעת יש יוקר מחיה, שבעים וחמישה אחוזים מאזרחי ישראל צמצמו את ההוצאות שלהם ואתה כעת מאשים את הציבור החרדי ביוקר המחיה?! אין שום הסבר למה שאתה עושה פה אלא רק רדיפה ושנאה לציבור שלם, אי אפשר לכסות ולהסתיר רדיפה של ממש כלפי ציבור ענק, מה החרדים עשו לך? אנו לא אזרחים שווי זכויות כאן?"

"אני מכריז לך כאן, הציבור החרדי לא ישנה את אורח חייו, אנחנו לא מחליפים את הערכים שלנו בעבור כניסה לקואליציה, היהדות החרדית תישאר חזקה ואיתנה ורק תרים את ראשה' סיכם מקלב."

במהלך הדיון בוועדת הכלכלה בהשתתפות שר האוצר ליברמן, הוצא חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס אחרי שהטיח בליברמן כי "השנאה והרצחנות כלפי העם לא תעבור בשקט, אתה שר האוצר הכי בושה וחרפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות