רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מאבקי השליטה בכלי התקשורת החרדי; האלבומים של מרדכי בן דוד; הנופש של אריה דרעי; הארוחה של טופז לוק; הנפילה של טוקר; כשמני הולנדר עף; מאחורי הקלעים עם שטיינמץ; החילוץ הדרמטי של יואלי דיקמן; החופשה החשאית של ליפא שמלצר; היומולדת של משה לוק וחמש הכתבות הנצפות של השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': סערה ומבולקה באחד מכלי התקשורת החרדיים בשל מה שנראה כמו מאבקי שליטה; האם זה ייפתר על-ידי המנכ"ל? ואולי מכתב מעורך דין יספיק כדי להגיע לשותפות של אמת בין כולם? 'זופניק' ימשיך לעקוב.

חשיפת 'זופניק': גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד עובד בימים אלו על שלושה אלבומים חדשים יחד עם המוזיקאים: מונה רוזנבלום, משה ואלי לאופר ועוד רבים וטובים.

יו"ר ש"ס אריה דרעי ניצל את הימים הראשונים שלאחר התפטרותו לחופשה קצרה עם רעייתו במלון קמפינסקי המפואר (מעל 1,000 דולר ללילה), בעיירת הנופש סנט מוריץ, שם הוא פגש את ידידו משכבר הימים, מנחם גשייד.

(צילום: יהודה גליקמן, טוויטר)

באחד הלילות, לאחרונה, התאספו שורת מכרים בביתו של מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק, שלומי פולק. על השולחן: מיטב הפינוקים והמאכלים ובשפע; מסביב לשולחן, לצד בעל הבית: יעקב קנייבסקי, נכדו ונאמנו של מרן שר התורה; טופז לוק, יועצו ונאמנו של ראש האופוזיציה; עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז; הפרשן הבכיר ישראל כהן; אליהו גפני, בנו של יו"ר 'יהדות התורה' ויד ימינו, וחברים נוספים. צא"פ הוטל על הנאמר והנשמע באירוע.

בשלג הירושלמי תפס 'זופניק' את השניים, פרשן 'כיכר' ישי כהן וינקי דרעי, הזוכים ללמוד גם בחברותא לעתים, במהלך קרב של יידוי כדורי שלג בהרי ירושלים.

את חיים גולדברג שלנו תפסנו באמצע העבודה, מפרגן בוק תמונות ליו"ר ש"ס אריה דרעי בצאתו מהדיון בבית המשפט.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה נתפס השבוע בעדשת הפפראצ'י יורד מטיסה פרטית לאחר מסע חשאי בחו"ל.

יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני נועד השבוע עם שגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס והרצה לו קצת השקפה; בתפקיד המתורגמן, היועץ המיתולוגי ירח טוקר.

אפרופו ירח טוקר, 'זופניק' התמלא חרדה ודאגה כששמע על נפילתו של היועץ בשלג, עד שראה את הסרטון של הנפילה וחטף התקף צחוק. העיקר הבריאות.

יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני נצפה בשיחה ערה עם מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי בשולי כנס יועצי המס באילת.

(צילום: א. מן)

‏בחורי ישיבת 'בית דוד' מירושלים ערכו סלפי עם שר החוץ יאיר לפיד בטיסה לאוסטריה, בדרכם למסע הוקרה למצטיינים בוינה וקערסטיער.

'זופניק' שביקר השבוע שוב במזנון הכנסת, הופתע למצוא שם שוב את ח"כ יעקב אשר מ'דגל התורה' כשהוא מפיג את רעבונו, בדרך לעוד ועדה.

ואילו חבר הכנסת ישראל אייכלר מהממח"ס (ממלכתי חרדי חסידי) נצפה בתפילת מנחה בחדר הסיעה של מפלגת 'הציונות הדתית'. 'זופניק' מעריך שאין קשר בין היוזמה הבעלזאית לתפילה אצל המזרוחניקים.

את יו"ר ש"ס המתפטר אריה דרעי ויו"ר הסיעה חבר-הכנסת מיכאל מלכיאלי תפסנו מאחורי הקלעים במסדרונות הכנסת, בשיחה פוליטית עם הפרשן הבכיר יעקב ריבלין מ'בקהילה'.

לאחר ישיבת סיעת ש"ס, רגע לפני התפטרותו של אריה דרעי, יצא החכ"ל דני סיידה מהכנסת אל מתחם בית כנסת אלגריבה בירושלים, להעתיר בתפילה יחד עם נציג התוניסאים הרב דוד כהן. 'זופניק' תיעד את סיידא מדליק נר ומבקש בתפילה על תנועת ש"ס והעומד בראשה.

‏ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט והרב הראשי לישראל הרב דוד לאו נצפו בשמחת החתונה לבתו של סגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן, באולמי וגשל בבני ברק.

(צילום: אריאל רבינסקי)

ואילו בכיר 'הליכוד' חבר הכנסת יולי אדלשטיין נצפה בהליכה של בוקר עם רעייתו אירינה נבזלין והכלב המשפחתי.

(צילום: א.ר.)

את מזכ"ל 'דגל התורה' משה שיפמן ראינו בעליה לתורה בתפילת ותיקין בבית הכנסת אהל דוב שבמודיעין עילית.

(צילום: איתמר קירשבוים)

לאחר שעזב את 'כאן', מלך זילברשלג מונה לכתב ב"חדשות סוף השבוע" בערוץ 12 עם דנה ויס."זילברשלג יופיע גם בתוכניות השונות של החברה במהלך השבוע", נמסר מחברת החדשות.

אחוות שדרנים: השדרן עמי מימון מ'קול ברמה' שלח תרופה לשדרן מנחם טוקר 'מקול חי' שחלה ושידר מהאולפן בביתו, זאת לאחר שבבדיקת אנטיגן יצא חיובי לקורונה עד שהתברר בבדיקת PCR כי הוא בכלל שלילי.

אמן החושים החרדי מני הולנדר נצפה מעופף במצנח רחיפה מול הים, וזאת לאחר שהשתמש ברגליו כדי להאיץ את המצנח. ויהי לפלא.

איש התקשורת עקיבא וייס 'כאן 11' תועד בשידור חי – גולש ונהנה בשלג הירושלמי.

את ה‏פרשן הבכיר ישראל כהן 'זופניק' תפס עם הטאלנטים של 'רשת' ו'חדשות 13', עומר ירדני וטל שמאי שדיווחו מהשלג בירושלים.

ומי שדווקא נמלט מהקור והשלג הוא איש התקשורת הבכיר דוד חכם שתפס טיסה לאילת. "סופ"ש מעניין לפנינו", הבטיח.

הפקח של גדולי ישראל אדיר מעטו עלה עם ג'יפ האאודי שלו לירושלים לסייע לכוחות החירום בבירה המושלגת.

עם כוס תה רותח בירושלים המושלגת - רב הסלבס מרדכי חסידים במסר מיוחד לגולשי 'זופניק'.

'זופניק' משגר ברכת יישוב טוב לעו"ד שמעון גרוס, חבר המועצה הדתית ושותף במשרד דורון, טיקוצקי, נס ושות', לרגל קביעת המזוזה בביתו החדש בעיר. האירוע נערך במתכונת מצומצמת, בהשתתפות הרב הראשי הרב דוד לאו, רבה של פ"ת הרב מיכה הלוי, ורב קהילת 'בית אבא' הרב מיכאל שוהם. עו"ד גרוס סיפר כי לפני כעשור הגיע לגור בפ"ת לאחר שהתקשה לרכוש דירה בב"ב, ואילו הרב לאו שאמר מקצת שבחו בפניו סיפר כיצד עו"ד גרוס עבד ועמל כדי להגיע למעמדו, עוד מימי "שימיקס".

את איש יחסי הציבור חזקי שכטר תפסנו ב'אבות ובנים' יחד עם בניו התאומים המתוקים בציון של רבי נחמן מברסלב באומן.

הזמר החסידי האהוב מוטי שטיינמץ הגיע לריאיון מיוחד בתכנית 'המבקר' של נתנאל לייפר להשקת אלבומו החדש. 'זופניק' תפס אותו מאחורי הקלעים כשהוא מספר על השיר באנגלית שנגנז בפרויקט של רכניץ ולמה לדעתו אברהם פריד יוכל לשיר עד 120 בקולו הנפלא?! צפו בווידאו...

את מוטי שטיינמץ ראינו גם בתפילה מעומק הלב בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: באדיבות קבוצת פילפוליטיקה)

המעבד והמנצח יואלי דיקמן שהופיע ברביעי בלילה באירוע בירושלים, קיבל חילוץ מהשלג לאזור מבטחים באמצעות טרקטורון. 'זופניק' מעריך שיואלי נהנה מהנסיעה.

ואילו גדול הזמר ליפא שמלצר שהגיע לחופשה פרטית וחשאית בארץ, יצא בהתרגשות אל השלג הירושלמי - ופצח בניגון סוחף.

עוד בטרם נרגענו מהשקת 'שיר הצדקה' במוצ"ש האחרון, וכבר כוכב הרשת שוקי סלומון, ממגישי תכנית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת', נצפה, עמל באולפן, במרץ אופייני, על שיר חדש לפורים יחד עם המעבדים דייויד טויב ובני הורביץ.

עם גיטרה ועל דרבוקה, תפס 'זופניק' את הזמרים עקיבא תורג'מן, ישי ריבו ואהרון רזאל בצילומים לפרויקט חדש.

(צילום: א.צ Vip)

ואילו הזמר רולי דיקמן, שהוציא לעוקביו את העיניים השבוע עם התיעודים ממיאמי ומנהטן, נצפה בקומזיץ של שירי רגש באירוע בשכונת קראון הייטס בניו יורק.

אחרי הקומזיץ הסוחף בקראון הייטס, המשיך רולי דיקמן למסע תפילה בציון הרבי מליובאוויטש זצ"ל.

(צילום: גוש רוטרמן)

לאחר סבב הופעות באמריקה הזמר רולי דיקמן נצפה בתפילה במטוס בדרך חזרה לארץ.

(צילום: שלומי גרמון)

את היוצר והבמאי שרולי ברונכר תפסנו השבוע במהלך בימוי לשיר חדש של הזמר קובי גרינבוים בהשתתפות בחורי ישיבות, שנענו לכל ההוראות בקפידה.

הזמר והפייטן משה לוק חגג השבוע יום הולדת בהשתתפות בני משפחה וחברים מתעשיית המוזיקה. במהלך הערב, הרב יצחק אבוחצירא, ברוך נידאם מבכירי זק"א וחתן יום ההולדת פצחו באמירת 'בבהילו יצאנו ממצרים', הנהוגה בעדת המרוקאים בליל פסח. על האוכל הופקד: השף ליאור מיכאל.

במהלך הופעה של הזמר נמואל הרוש ב'גולה' בפתח תקווה, הוא חשף מספר שירים מאלבום הבכורה החדש שלו שיראה אור בקרוב. 'זופניק' מפנק את גולשיו בטעימה.

הזמר קובי ברומר קפץ לפריז להופעה בסוף השבוע. מפה לשם, נפתחה עמדת שידור מאולתרת כדי לא לפספס את תוכניתו היומית ב'קול חי מיוזיק'.

האמרגן פיני רוטשטיין והזמר אלי הרצליך נצפו רוקדים בשלג בירושלים לאחר חתונה.

לאחר לילה לבן בו נתקע בירושלים שמואל יפת ניצל את ההזדמנות להנות קצת מהשלג ובובותיו.

(רשת הנקודה)

נשיא ארגון 'סטנדר' (שם אמיתי!) רבי יצחק סבן הכהן נצפה בשדה התעופה בפריז לקראת גמר חידון ההלכה שיתקיים במוצאי שבת הקרוב וישודר ברדיו 'קול חי' בהנחייתו של מנחם טוקר ובמעמד גדולי רבני אירופה, לצד מופע של אוהד מושקוביץ, קובי ברומר ויונתן שינפלד. על הפקת האירוע: דוד פדידה.

את הגאון הרב אופיר מלכא ראינו בנתב"ג לקראת ההמראה לפריז לאירוע גמר חידון ההלכה.

בהמשך ראינו את המפיק דוד פדידה בתפילת שחרית בשדה התעופה בדרכו לפריז לקראת האירוע.

הרב יעקב רוז'ה, חבר מועצת הרבנות הראשית, רב העיר בת ים ומומחה בתחום הקבורה וזיהוי חללים נצפה בריקוד של שמחה בהכנסת ספר תורה של ארגון זק"א תל אביב.

'זופניק' התרגש לראות מאות בני נוער מהעיר החרדית אלעד משתתפים בשיעור תורה וחיזוק מפי מזכה הרבים הרב שניר גואטה, שיזם מנהל מחלקת הנוער יחיקם גמליאל ויד ימינו אליה חיון.

בציון 'בעל התניא' בעירייה האדיטש שבאוקראינה, ראינו את איש העסקים יצחק אבוחצירא מאשדוד, בתפילה ואמירת קדיש על אביו השר לשעבר אהרון אבוחצירא ז"ל שנפטר לפני כארבעה חודשים.

הרב נחמיה רוטנברג מרבני סביון ומנהל כשרות RK, וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' - יצא השבוע להונגריה לשחיטה מיוחדת של אווזים ועופות מהדרין בשביל בתי המלון שבכשרותו לפסח.

(צילום: י. פרידמן)

ברכת מזל טוב לסבא הטרי, מנכ"ל 'איחוד הצלה' אלי פולק להולדת הנכדה הראשונה בת לבנו מוישי.

ברכת מזל טוב ליועץ הרפואי הרב חזקי ברוין לרגל שמחת החתונה לבנו. בתמונה: עם חברו הטוב רב הסלבס מרדכי חסידים בשמחת החתונה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות