לקראת הטיסה

טסים לארה"ב בתקופת הקורונה? כל מה חשוב שחשוב לדעת

יש דברים שלא כדאי להשאיר לרגע האחרון: מהן הפעולות שצריך לבצע כדי לטוס לארצות הברית, ולהוריד דאגות מהראש? (טיסה)

אילוסטרציה (צילום: pixabay)

מגפת הקורונה עדיין כאן, וכמו בישראל, כך גם ברחבי העולם הדינאמיות של התחלואה משפיעה על כל הבטי החיים – כולל על הנסיעות לחו"ל. ומה קורה בארצות הברית? לצד הגלים שבאים והולכים, גם ארצות הברית מושפעת מווריאנט האומיקרון, ומחוסר הוודאות בנוגע להשפעותיו בזמן שהוא הופך לווריאנט המרכזי במדינה. בשל התחלואה הדינאמית, גם הנחיות הכניסה לארצות הברית עודכנו לאחרונה. מה כוללות הנחיות אלו, ואיזה פעולות חשוב לבצע כדי לטוס לארה"ב בראש שקט?

מי יכול להיכנס לארצות הברית?

ביצוע בדיקת קורונה

אם עד לא מזמן הנכנסים לארצות הברית היו צריכים להציג בדיקת קורונה שלילית עד 72 שעות לפני הטיסה, טווח הבדיקה קוצר לעד יום אחד לפני הטיסה. את הבדיקה צריך לבצע מגיל שנתיים ומעלה. עפ"י המרכז האמריקאי לבקרת מחלות (ה- CDC), ניתן לבצע בדיקת PCR או בדיקת אנטיגן. את תוצאות הבדיקה השלילית יש להראות לפני העלייה למטוס. במידה שהחלמתם מקורונה במהלך 90 הימים שקדמו לטיסה, ניתן להראות תיעוד המאשר שהחלמתם בתוספת אישור מגורם בריאותי מוסמך, המאפשר כי יש באפשרותכם לטוס.

חיסון קורונה

הכניסה לארצות הברית מתאפשרת רק לנוסעים שחוסנו באופן מלא לקורונה. למעט מקרים חריגים, ה- CDC מגדיר אנשים שחוסנו באופן מלא ככאלה שחלפו שבועיים ממתן המנה השנייה (או ממתן המנה הראשונה, במידה שממדובר בחיסון שמצריך מנה בודדת).

כניסת ילדים

הכניסה של ילדים לארצות הברית מתאפשרת במידה שהם מתחת לגיל 18, ומגיעים בליווי הורים מחוסנים. למרות זאת, גם ילדים מגילאי שנתיים ומעלה יצטרכו כאמור להציג בדיקת קורונה שלילית עד יום אחד לפני הטיסה לארצות הברית.

חשוב לדעת: מטבע הדברים, בשל הדינאמיות של תחלואת הקורונה העולמית, ההנחיות עשויות להשתנות מעת לעת ולכן יש להתעדכן לקראת הנסיעה.

איזה פעולות חשוב לבצע לקראת הטיסה?

לצד הנחיות הכניסה שזה עתה הכרנו, יש פעולה אחת נוספת שחשוב לבצע כדי להגן על עצמכם ועל היקרים לכם לקראת הנסיעה לארצות הברית: להצטרף לביטוח נסיעות לחול. ההצטרפות לביטוח נסיעות חשובה במיוחד כאשר נוסעים לארצות הברית: זאת בשל העובדה שארצות הברית ידועה בעלויות הטיפול הרפואי הגבוהות שלה. עלויות הטיפול הגבוהות, בשילוב הצורך הגובר בסיוע רפואי בעקבות הקורונה, מעלים את נחיצותו של ביטוח נסיעות כאשר טסים לארצות הברית.

ביטוח נסיעות לארה"ב, בדומה לביטוחי נסיעות ליעדים אחרים בעולם, נועד לכסות הוצאות רפואיות. הכיסוי חל גם במקרה של הידבקות בקורונה, ומכאן עולה חשיבותו בתקופת המגיפה.

לקראת הטיסה לארה"ב: מה חשוב לבדוק לפני שמצטרפים לביטוח הנסיעות?

בשל העלות הגבוהה של הטיפולים הרפואיים בארה"ב, לפני שמצטרפים לביטוח נסיעות לחו"ל חשוב לבדוק את אחד הפרמטרים החשובים ביותר בו: היקף הכיסוי הרפואי. ביטוחי נסיעות רבים כוללים תקרת כיסוי. גם כאשר התקרה נראית למראית עין גבוהה, היא עלולה שלא להספיק במקרים שבהם נדרש לממן אשפוזים, ניתוחים וטיפולים מורכבים. הדבר נכון שבעתיים כאשר עלויות הטיפולים הרפואיים במדינות היעד דוגמת ארה"ב נחשבות ליקרות.

הדבר האחרון שתרצו לגלות במהלך הנסיעה, הוא שהביטוח לא מכסה את ההוצאות הרפואיות. מסיבה זו ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel כולל כיסוי הוצאות רפואיות ללא הגבלת סכום. חשוב לדעת! נכון להיום הפניקס מבטחת נוסעים לארה"ב בעלי תו ירוק בלבד.

סעיף נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא מימון טיפולי חירום לשיניים. בביטוחי נסיעות רבים, טיפולים אלו מוגבלים לתקרה של עד $1,000, תקרה שעלולה לא להספיק בטיפולי שיניים שעלותם נוטה להיות גבוהה (במיוחד כאשר מדובר בטיפולי חירום). מסיבה זו גם כיסוי ההוצאות לטיפולי חירום בשיניים אינה מוגבלת לתקרה בביטוח הנסיעות הפניקס smart travel.

ומה לגבי השתתפות עצמית? על מנת לאפשר לכם להתרכז בהחלמה במקום בהוצאות, ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס מכסה הוצאות רפואיות מבלי שתצטרכו לשלם השתתפות עצמית.

איך מקבלים סיוע רפואי בלחיצת כפתור?

כחלק מהכנות הנסיעה לארה"ב, לפני שמצטרפים לביטוח נסיעות לחול חשוב לבדוק לא רק את היקף הכיסויים – אלא לוודא שהוא כולל אפליקציה ייעודית. מטרת האפליקציה היא לאפשר לכם לקבל סיוע רפואי בלחיצת כפתור, במינימום זמן והתעסקויות ברגע האמת. ברוב המקרים, האפליקציה של ביטוח הנסיעות מאפשרת לכם לחפש רופא בקרבת מקום ולהגיש בקשה לקבלת החזר (למשל עבור הוצאות רפואיות).

על מנת להפוך את הסיוע הרפואי למהיר אפילו יותר, כוללת אפליקציית הפניקס smart travel מספר פיצ'רים ייחודיים. אחד מהם הוא האפשרות לא רק לחפש רופא בקרבת מקום – אלא לקבוע תור אונליין, בלי שתצטרכו להתקשר למרפאה. וזה לא הכול: לאחר קביעת התור דרך האפליקציה הפניקס תשלם לרופא עבורכם, בלי שתצטרכו לשלם מכיסכם, להגיש מסמכים ולחכות להחזר. הוצאתם בכל זאת כסף מהכיס עבור הוצאה רפואית כזו או אחרת ואתם רוצים לבקש החזר? גם את זה תוכלו לעשות בקלות מתוך האפליקציה.

האפליקציה מאפשרת לכם לקבוע תור לרופא במגוון דרכים:

אפשר כמובן לקבוע תור ולהגיע למרפאה. בנוסף, אפשר לקבוע שיחת ווידאו עם הרופא בעברית או בשפות אחרות ובחלק מהמקרים גם להזמין רופא עד אליכם – אם ברצונכם למשל לצמצם למינימום חשיפות בלתי הכרחיות בימי המגיפה. במקרה של שיחת ווידאו, יוכל הרופא עפ"י שיקול דעת רפואי לכתוב מרשם או הפנייה.

השירות באפליקציית הפניקס smart travel ניתן ע"י חברת Air Doctor, פתרון כחול-לבן המחבר בין נוסעים לרופאים פרטיים ברחבי העולם.

נסיעה לחו"ל מצריכה היערכות בהתאם למאפייני המדינה אליה אתם טסים, במיוחד בתקופת הקורונה שבה ההנחיות משתנות ממדינה למדינה. ביצוע הפעולות הנחוצות לקראת הטיסה לארה"ב – מהכנת האישורים הנחוצים ועד הצטרפות לביטוח נסיעות העונה לצרכים שלכם, תאפשר לכם לטוס בראש שקט.

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות