בשמעון הצדיק

בפעם השמינית: רכבו של טל יושבייב - הוצת

מעט לאחר חצות לילה שלושה חשודים ערבים ניגשו לרכבו של טל יושבייב, תושב שכונת שמעון הצדיק בי-ם, והציתו אותו מדובר בפעם השמינית שרכבו מוצת • השלושה נעצרו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |

שלושה ערבים הגיעו הלילה (ראשון) לרכבו של טל יושבייב, תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים, והציתו את רכבו, בפעם השמינית בחודשים האחרונים.

מהמשטרה נמסר כי "בפעילות מהירה של שוטרי מחוז ירושלים, נעצרו שלושה חשודים במעשה ולאחר מעצרם הם הועברו לחקירה במשטרה.

"החשודים תושבי מזרח ירושלים, יובאו הבוקר לבימ"ש השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם לטובת המשך החקירה".

טל יושבייב עם רכבו השביעי שהוצת (צילום: חיים גולדברג)

ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', אמר בתגובה: "מדהים שבפעם השמינית מציתים רכב למשפחה יהודית בשמעון הצדיק ואין שמירה במקום. מדובר בבית במרחק 200 מטר מבסיס מג"ב ואין ספק שאם המשטרה רוצה היא יכולה.

"הבוקר התבשרתי שיש עצורים אולם זה לא מספיק: יש להציב מארב קבוע, שמירה צמודה על הבית, היום זה הרכב מחר יציתו את הבית על יושביו כולל אישה ותינוקת. הכתובת על הקיר".

בחודש שעבר התבטא יושבייב בריאיון ל'כיכר השבת' כי אינו חושש להתגורר בשכונה: "יש לי בטחון בה' שיהיה בסדר. אנחנו עושים השתדלות מבחינה ביטחונית. בסוף עם ישראל 2000 שנה התפלל לירושלים. אשתי בדיוק אמרה לי השבוע, שסבא שלי רצה לגור בירושלים ולא זכה. המדינה משלמת לי את הנזקים של שריפת הרכבים. בדיוק אתמול כשהתעסקתי עם השריפה של הרכב הזה נכנס לי הפיצוי על הרכב הקודם.

"בכל פעם מגיעים שוטרים. הרבה פעמים גם זורקים לי בקבוקי צבע על הרכב והבית, הלכתי למשטרה עם תמונות של מי שעשה את זה, הוא גר פה מולי, צעיר ערבי, יש לי גם מצלמות אבטחה. המשטרה לא עשתה כלום. רק אחרי זה כשהוא שרף את הרכב עצרו אותו ואת החבר שלו. הוא נמצא במעצר בית פה מולי במקום הפשע, הוא פה יושב בחלון צוחק עלי ומקלל, זה בדיחה. החשוד השני עדיין עצור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות