ראיון מטלטל מרגש ומחזק

"יש לה שעתיים לחיות"- אך היא חזרה לחיים

60 יום במצב אנוש, עד הנס הגדול עם הבטחתו של ר' דוד אבוחצירא • ראיון מטלטל ורווי בכי עם עדי אלימלך, הילדה שעברה תהליך ארוך • על יאוש ותקווה' שיקום ושלוה (VOD)

משה מנס | כיכר השבת |
היא הייתה מחוסרת הכרה. חיכינו 40 דקות למסוק של 669 . עדי בראיון המרגש (צילום: כיכר השבת)

עדי אלימלך הייתה ילדה רגילה ובריאה, אחות קטנה לשישה אחים גדולים. טיול שגרתי של המשפחה לצפון, הפך לטרגדיה נוראית. עדי הלכה עם הדודים לקניון בקרית שמונה, שם נפלה אל מעבר למעקה של המדרגות הנעות, ומאז החל האירוע להתגלגל...

"קיבלתי טלפון שעדי נפלה" מספרת אמא שלה בראיון מיוחד באולפן כיכר השבת "אמרו לי, כבר הזמנו מד"א רק תבואי. הגעתי ומיד הבנתי שמשהו חמור קרה לה. היא הייתה מחוסרת הכרה. חיכינו 40 דקות למסוק של 669 שהבהיל אותנו לבית החולים רמב"ם בחיפה. בדרך היא עברה שלוש החיאות. ואני צעקתי מכל הלב קרעתי את השמים בתפילות"

אביה של עדי מספר: "חיכינו שש שעות עד שהמנתח פתח את הדלת והודיע לנו: עשינו את כל מה שאפשר ואי אפשר להציל אותה. יש לה שעה שעתיים אם אתם רוצים לראות את הילדה בפעם האחרונה. לא יכלתי נפשית להיכנס. 60 יום היא הייתה במצב אנוש. כל יום אמרו לנו שזה היום האחרון. ואנחנו היינו תלויים בין ייאוש ותקווה".

בראיון הוא סיפר על שלבי ההחלמה, על הניסים, על האמירה המטלטלת של רבי דוד אבוחצירה, על שיקום מפרך, ועל השלווה ששלוה מביאים לחייו ולחיים של עדי.

----

בחודשים האחרונים נחשפנו בהנהלת 'כיכר השבת' לפעילות ארגון 'שלוה' כל זה על ידי תוכניות אולפן מרתקות ומרגשות שנגעו בנו במקומות הכי רגישים. הם גרמו לנו להבין את חשיבות התרומה לאנשים עם מוגבלויות, ובעיקר לבני משפחותיהם האמיצים והגיבורים שלא בחרו בגורל שלהם וכמה אנו כחברה נושאים בעול האחריות למתן כתף עבורם.

בימים הקרובים יעלו באתר כיכר השבת סדרת תכניות אולפן שיגלו טפח מהפעילות של הארגון המדהים הזה.

אתם מצידכם נקראים לתת כתף ותקווה להמשך הפעילות המבורכת של 'שלוה':

הן למען אלפי ילדים עם מוגבלויות הזקוקים לכם על מנת לקבל את הטיפולים הנחוצים שמקבלים רק בשלוה.

והן למען המשפחות שלהם שזקוקים לכם על מנת לנשום אוויר ולתפקד בזכות המסגרות של שלוה.

שלא כדרכנו, בחרנו בכיכר להתמסר למען שלוה הזקוקה בתקופה זו לעזרת הציבור ויוצאת בקמפיין הזה באופן חריג אל הציבור לבקשת שותפות ונשיאה בעול.

כי לכל משפחה מגיעה 'שלוה'!

בואו לפתוח את הלב - כנסו >>

ניתן לתרום גם באמצעות 'ביט' / bit >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר