צוות הצלה-מד"א

המתנדבים בערב הוקרה על פעילותם בשנה האינטנסיבית

באירוע השתתפו גם סגן ראש העיר ירושלים, הרב אברהם בצלאל ובעלי תפקידים באגף לתרבות תורנית וכן נציגים בכירים של מד"א • יו"ר הארגון ר' אברהם רייכמן ריגש את הנוכחים בסיפור סגירת מעגל שהיה לאחרונה והודה למתנדבים על פועלם הרב (בריאות)

המתנדבים בכנס לאות הערכה לפעילותם המתמדת להצלת חיים (צילום: יח"צ)

מתנדבי 'צוות הצלה-מד"א' ממרחב ירושלים, התאחדו לאירוע מאחד ומלכד שהתקיים בפארק עמק הארזים, כאות הערכה לפעילותם המתמדת להצלת חיים ובפרט לאחר מאמצים מרובים למיגור הקורונה, בביצוע דגימות, שינוע חולים וסיוע למבודדים במלוניות.

עם רדת החשיכה, החלו המתנדבים מירושלים, תל ציון, גבעת זאב, קרית יערים, בית שמש וביתר להתאסף במדשאות העמק. במשתתפים היו גם סגן ראש העיר ירושלים, הרב אברהם בצלאל ובעלי תפקידים באגף לתרבות תורנית.

הקהל התקבל בברכה על ידי יו"ר הארגון, ר' אברהם רייכמן שנשא דברים מרגשים.

תוך כדי דבריו, החל לספר על אירוע אליו נקלע לפני 30 שנה: "בשעת לילה מאוחרת חזרתי ממורי ורבי בחיפה, בדרכי לירושלים נקלעתי לתאונת דרכים קשה בכביש 2. ברכב נמצא חייל כבן 30 במצב אנוש, כשהוא מחוסר הכרה. בימים ההם, ללא מכשיר סלולארי - לא היה לי איך להזעיק עזרה. העברתי תדרים במכשיר הקשר וקראתי שוב ושוב "מי שומע את ירושלים 24", לאחר דקות שנדמו כנצח, אחד ממוקדי מד"א שמע את קריאתי והזעיק אמבולנס. עד להגעת האמבולנס הענקתי לו סעד מציל חיים, ובהגעת האמבולנס, פונה הנפגע עם סכנה מיידית לחייו ואפסו הסיכויים להצילו. בשעות האחרונות נסגר המעגל..."

רייכמן עצר את דבריו והשתנק מבכי ודמעות: "בתיווכו של בנו של חברינו היקר מיכאל יפלח, שוחחתי עם המת - החי, שסיפר לי שהוא אבא לילדים וחי באושר ובעושר". בסיפור זה ביקש היו"ר להדגיש שוב, את המאמץ הנדרש מכל אחד מהחברים להתאמץ ולא לוותר, להמשיך בשליחות להצלת חיים.

לאחריו, כובד מנהל מרחב מד"א ירושלים, אורי שחם לשאת דברים. בדבריו שיבח רבות את שיתוף הפעולה ההדוק בין מד"א ו'צוות הצלה', דבר שבא לידי ביטוי במגוון תחומים לרווחת הציבור.

ראם נעימי, הסופרוויזר המרחבי הדגיש את העשייה הבלתי פוסקת של המתנדבים: "נמצאים כאן פסיפס של מתנדבים, המחנה המשותף של כולם היא האחדות בין כולם בכל עת מתוך מטרה אחת - להיות הטובים ביותר למען המטרה הנעלה של הצלת נפשות".

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות