קמפיין ההתרמה של קהילת הגאון רבי שאול אלתר מכה גלים בעולם התורה והחסידות, אך לא רק. מנכ"לי חברות גיוס המונים ברחבי העולם הביעו התעניינות בקמפיין בשל מאפייניו המרתקים השונים מכל הקמפיינים שנערכו עד כה בעולם.
בשל סיבות פנימיות - לצד המונים התורמים כבר בימים אלו בשמם המלא - יש לא מעט שמבקשים לתרום באנונימיות. לשם כך נבנתה מערכת ההתרמה לקהילת הגר"ש אלתר כמערכת אנונימית המאפשרת לכל אדם לתרום בכרטיס אשראי, באופן אנונימי לחלוטין, שלא יופיע אפילו בתדפיסי האשראי שמקבל הלקוח לתיבת הדואר.
אנשי הטכנולוגיה בחברת צ'רידי התגייסו כמה שבועות לפני הזנקת הקמפיין כדי להביא פתרון יעיל עבור המבקשים לתרום באופן אנונימי למוסדות הגר"ש אלתר. לאחר שסיימו בהצלחה, בחנו במשך כמה ימים את התנהלות המערכת מול עומס של תרומות, והתוצאה הייתה מדהימה: אף אחד מהשמות שהוזנו במערכת, לא השאיר שום רושם על תדפיסי האשראי שנוסו. כמובן, כל זאת רק כאשר התורם ציין זאת במפורש.
לאחר סיום שלב הניסוי המוצלח, החל לרוץ שלשום הקמפיין של קהילת הגר"ש אלתר, והטכנולוגיה החלה לעבוד "על רטוב". מאות רבות של תורמים נהנים מהפיתוח הייחודי, ותורמים למוסדות הקהילה באופן אנונימי לחלוטין. ראשי חברות גיוס ההמונים מכל העולם עוקבים בדריכות אחר מהלך קמפיין, וינסו להעתיק את המודל של קהילת הגר"ש אלתר למקרים אחרים בעולם שבהם הלקוחות מבקשים את האופציה של תורמה אנונימית לחלוטין.
כאמור, כבר בימים אלו המונים המבקשים לחזק את ידי הגאון רבי שאול אלתר תורמים בשמם המלא, כשהם מתגאים בתרומתם. לצדם יש רבים אחרים שמתעקשים להישאר בעילום שם, ובכך הופכים מעניקים לקמפיין את הכינוי 'הקמפיין האנונימי הגדול ביותר בעולם' ומרתקים אליהם סקרנים רבים.