כולל בנט

ניצחון בפתח? נתניהו שוחח עם ראשי גוש הימין

ראש הממשלה נתניהו לא מבזבז זמן ולא מחכה לתוצאות סופיות יותר, כבר הערב, ערך נתניהו שיחות עם כל ראשי גוש הימין - כולל בנט וסיכם איתם על שיתוף פעולה מידי (חדשות)

נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בעוד מדגמי הבחירות מעניקים שוויון או ניצחון לגוש הימין, ראש הממשלה נתניהו לא מבזבז זמן ובשעה האחרונה (שלישי), ערך שיחות עם כל ראשי גוש הימין - כולל בנט.

בחשבונות החברתיים שלו כתב ראש הממשלה: "אזרחי ישראל - תודה! הענקתם ניצחון ענק לימין ולליכוד בהנהגתי. הליכוד גדול בפער עצום מול המפלגה הבאה בגודלה - אנחנו בקידומת 3 והבאים בקידומת 1".

"ברור שרוב מובהק מאזרחי ישראל הם ימנים, והם רוצים ממשלת ימין חזקה ויציבה שתשמור על כלכלת ישראל, ביטחון ישראל וארץ ישראל. זה מה שנעשה. אוהב אתכם".

השיחה הראשונה, הייתה ליו"ר שס, שר הפנים אריה דרעי, נתניהו בירך אותו על ההצלחה הגדולה בבחירות ושניהם סיכמו לדבר עוד הלילה - שוב, על מנת להקים ממשלה יציבה.

לאחר מכן, חייג ראש הממשלה ליו"ר ימינה, נפתלי בנט, שאמר לו כי הוא ממתין לתוצאות האמת וכי רק דבר אחד עומד לנגד עיניו - טובת כלל אזרחי ישראל.

לאחר מכן, ערך נתניהו שיחה עם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ובירך אותו על ההצלחה של המפלגה, כאשר סמוטריץ' הודה לו ובירך על ההישג של גוש הימין. השנים סיכמו על שיתוף פעולה.

נתניהו שוחח גם עם יו"ר יהדות התורה, משה גפני, כאשר השניים מברכים האחד את השני על הישג הבחירות ואף הם סיכמו על שיתוף פעולה. בנוסף, נתניהו שוחח עם סגן השר פרוש וח"כ ישראל אייכלר ובירך אותם על ההצלחה המשותפת והבטיח להמשיך יחד בעתיד. השניים בירכו את ראש הממשלה שיצליח לשמור על יהדותה של המדינה, למרות כל המכשולים מצד מתנגדיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות