אסון בשפלה

עמד בשולי הכביש ונהרג מפגיעת משאית

אסון: נהג משאית, שעמד בצדי כביש 7, סמוך לצומת בית רבן בשפלה, נהרג מפגיעת משאית אחרת שחלפה במקום. תחילה הוא הובהל לבית החולים במצב אנוש, אך שם נקבע מותו (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: דוברות זק"א)

נהג משאית, חרדי כבן 32, נהרג היום (שלישי) בעת שעמד בשולי כביש 7, בין מחלף גדרה למחלף שורק, ונפגע ממשאית חולפת.

אל זירת התאונה הקטלנית, שאירעה סמוך לצומת בית רבן בשפלה, הוזעקו חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן את הפצוע, שעדיין היה במצב אנוש, עם פגיעה רב מערכתית, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

החובש גיל משרקי תיאר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפגיעה רב מערכתית. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל הנשמה, עיסויים ומתן תרופות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

פראמדיק מד"א ישראל בן יהודה הוסיף: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. המשכנו את הטיפול הרפואי תוך כדי הפינוי לבית החולים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות, אבל מצבו של הפצוע היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

יוסף דוידוב, מתנדב זק"א שטיפל בזירה, סיכם: "שוב מקרה מזעזע וכואב, אחר התאונה הדומה אתמול ליד ראשל"צ; נהג משאית כבן 35 שעמד מחוץ לרכבו בשולי הכביש נפגע ממשאית חולפת, כשהגענו למקום נהג המשאית הנפגע שכב על הכביש מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד״א ביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לאשר את מותו".

מתנדבי זק"א מצוות לכיש ושפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה, יחד עם בוחני התנועה של משטרת ישראל, שפתחו בחקירת נסיבות האירוע הקשה.

חיים וינגרטן, ראש אגף מבצעים בזק"א, אומר: "מדובר במקרה מוות מיותר וכואב. עצירה בשולי הכביש מסוכנת: רק אתמול טיפלנו בנהג רכב גרירה כבן 50 שנהרג כשעמד בשולי הכביש ונפגע ממשאית חולפת, אנא! שמרו על כללי הזהירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות