הטענות הרווחות ברחוב החרדי, על רפיון הנציגות החרדית בכנסת בשנה האחרונה, כשהשיא הוא איסור הכניסה לירושלים בשושן פורים, מקבלות בימים אלו ביטוי מהדהד בקמפיין סוער המציף את לוחות המודעות והרשתות החברתיות, שמסקנתו: לא להשתתף בבחירות הקרובות.
מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי מאחורי אחד הקמפיינים הבולטים עומדות חסידות סאטמאר בארה"ב ו'העדה החרדית'.
הגורמים הללו בחרו בשנה האחרונה לרענן את הקמפיין הרגיל, המוכר מכל ערב בחירות, ולהשתמש בטענות שישנן על התנהלות המפלגות החרדיות בתקופת הקורונה.
לשם כך, אף הושכרו שטחי פרסום בכלי תקשורת חרדיים, באמצעות פרסומאים המכירים את העידן הנוכחי בתקשורת - כל זאת כדי לנסות ולהשפיע על דעת הקהל החרדית.
דגש מיוחד מקבלים הצעירים החרדים, שסומנו כקהל יעד עיקרי בקמפיין, במטרה לגרום להם שלא יגיעו אל הקלפי, ויביעו בכך את תסכולם מנציגי ש"ס ויהדות התורה.
האם הפעם, בשונה ממערכות קודמות, יצליח הקמפיין החדשני לנגוס בכוח החרדי, בכנסת ה-24? התשובה לכך תינתן, רק אחרי י' ניסן, יום הבוחר.