ממי לוקח סער?

סקר: סער מתחזק, גנץ, בנט ואיווט - יורדים

בסקר חדש שפורסם הערב עולה כי המפלגה החדשה של גדעון סער זוכה ל-19 מנדטים, המגיעים ככל הנראה מהמפלגות של בנט, איווט וגנץ. וגם: כמה ירצו להתחסן (ארץ)

גנץ, בנט, ליברמן וגדעון סער (צילום: יונתן זינדל ודוד כהן, פלאש 90 | Oren Ben Hakoon/POOL)

בסקר שפורסם הערב (שלישי), ב'חדשות 13' עולה כי גדעון סער זוכה ב-19 מנדטים ואילו מפלגת האם שלו נפגעת במידה מועטה ומקבלת 29 מנדטים.

על פי הסקר שנערך על ידי פרופ' קמיל פוקס, אילו הבחירות היו נערכות היום, המפלגה הגדולה ביותר הייתה מפלגת הליכוד - עם 29 מנדטים.

המפלגות החרדיות מאבדות מעט מכוחן, ש"ס מקבלת שבעה מנדטים ויהדות התורה מקבלת מספר דומה של מנדטים.

המפלגה החדשה 'תקוה חדשה - אחדות ישראל' בראשות גדעון סער מקבלת על פי הסקר 19 מנדטים, הבאה בתור אחריה היא מפלגתו של יאיר לפיד שזוכה ל-16 מנדטים.

מפלגת 'ימינה' בראשות נפתלי בנט ממשיכה לאבד גבוה ומקבלת על פי הסקר 14 מנדטים, הרשימה הבאה אחריה היא הרשימה הערבית המשותפת עם 11 מנדטים.

'ישראל ביתנו' של ליברמן ממשיכה במגמת הירידה ומקבלת שישה מנדטים בלבד, ואילו כחול לבן מתרסקת ומתקרבת לאחוז החסימה עם חמישה מנדטים בלבד.

מפלגות; העבודה, גשר והבית היהודי - נמצאות הרחק מאחוז החסימה, מפלגת דרך ארץ, התאחדה כזכור עם המפלגה החדשה של גדעון סער.

הנסקרים נשאלו האם הם מתכוונים להתחסן בשני החיסונים (פייזר ומודרנה) שאושרו נגד נגיף הקורונה? 31% השיבו שבטוח יתחסנו, 24% השיבו נתחסן אבל לא בחודש הקרוב, 24% נוספים השיבו - לא נתחסן בתקופה הקרובה, 15 אחוזים השיבו כי לא יתחסנו כלל ושישה אחוזים השיבו - לא יודע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות