ראיון מטלטל

האם השכולה והקצינה בראיון משותף: "הקב"ה לא רצה שאראה את הבן שלי במצב הזה"

עליזה בניטה, אמו של אהרן בניטה הי"ד, חייל צה"ל חרדי שנרצח בעיר העתיקה בירושלים, בראיון דומע יחד עם קצינת הנפגעים, רב סרן מיטל סלבין, ראש מדור נפגעים • צפו (צבא)

ישי כהן | כיכר השבת |

עליזה בניטה, אמו של אהרן בניטה הי"ד, חייל צה"ל חרדי שנרצח בעיר העתיקה בירושלים, בראיון דומע יחד עם קצינת הנפגעים, רב סרן מיטל סלבין, ראש מדור נפגעים בחיל הלוגיסטיקה.

עליזה סיפרה כי: "בזמן שהאירוע קרה אני לא הייתי בארץ, ומשמיים הייתי בקנדה אצל הבן שלי שנולדה לו בת, כדי שלא אראה את הצער הנורא בארץ, ואין לי ספק שהקב"ה לא רצה שאני יראה את הבן שלי במצב הזה".

רס"ר מיטל סלבין: "אני הכרתי לראשונה את רעייתו של אהרן ז"ל בנופש מיוחד לאלמנות ולמשפחות השכולות שמתקיים בצה"ל מידי שנה, ואני חייבת לומר שמבחינתי מדובר באירוע מכונן, משום שראיתי אישה צעירה ממני שכבר מתמודדת עם אסון נורא שכזה, ואני חייבת לומר שהיא מעוררת השראה משום שהיא מסתכלת על האסון הזה בעיניים אחרות".

עליזה: "אני מסרבת להיכנס לדיכאון בגלל האסון שקרה, אבל אני מאמינה שמה שהקב"ה עושה הכול לטובה, והתקופה הראשונה ללא אהרן ז"ל הייתה קשה מאד, מלווה בהרבה מאד כאב ובהאשמות קשות כלפי עצמינו, אבל אחרי שאני חושבת על כך שאהרן ז"ל נמצא כעת במקום טוב, זה מנחם אותי מאד".

רס"ר סלבין: "אנחנו מלווים את המשפחות מרגע האסון, כמובן שבשנה הראשונה אנו בקשר כמעט יומיומי עם המשפחות, ככל שהמשפחה זקוקה ומאפשרת הקשר. אנחנו יוזמים אירועים מיוחדים שם אנו נפגשים עם המשפחות, ואנו נמצאים שם ברגעים הקשים והמשמחים כאחד".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות