משבר הקורונה לא פוסח גם על ארצות הברית: לאחר הכרזת הנשיא האמריקאי על משבר הקורונה, יצא ארגון ה-CDC האמריקאי בימים האחרונים בקמפיין גיוס המונים נרחב בקרב הקהילה העסקית האמריקאית ובקרב הציבור הרחב על מנת להתחיל בצעדים מיידים למאבק בקורונה.
בארגון מעוניינים להגיע ליעד של 250 מיליון דולר על מנת לתת מענה לצרכים והפעילויות הרבות שהם מבקשים לבצע נגד הנגיף.
מי שזכתה להוביל את הקמפיין היא חברת צ'רידי אשר מחזיקה בנציגויות במדינות רבות בעולם.
בימים האחרונים אף פורסם בכלי התקשורת האמריקאים כי ב CDC דורשים מהנשיא האמריקאי לבצע צעדים חריפים יותר על מנת לעצור את הקורונה.
פרטי ההסכם נסגרו בשבוע שעבר עם ארגון הידידים של ה CDC שעומד מאחורי הקמפיין וחברת צ'רידי.
גם בישראל החלה חברת צרידי בקמפיין גיוס לארגון מד"א (באמצעות אגודת הידידים) כדי לאפשר מימון של 'השלב הבא' בהתמודדות עם הקורונה באמצעות מימון לציוד חדש למתנדבים אשר ייתן מענה למאות אלפי המבודדים בבית, ללא יציאה לבתי החולים.