סקר TGI: רדיו 'קול חי' ממשיך להוביל בשיעורי ההאזנה בקרב הציבור הדתי והחרדי גם בחציון השני של שנת 2019 - עם 4.2 אחוזי האזנה ו-3.5 אחוזי האזנה ב'קול חי מיוזיק'.
עוד עולה מהסקר החדש כי רדיו 'קול ברמה' זוכה ל-2.7 אחוזי האזנה, רדיו 'גלי ישראל' עם 3% ורדיו 'כאן מורשת', התחנה הדתית-חרדית של התאגיד, עם 2.5 אחוזי האזנה.
בגזרת העיתונים, עיתון 'בשבע' עם 6.7 אחוזי חשיפה בשנת 2019 לעומת 6.1% בשנת 2018, ועיתון 'מקור ראשון' עם 3.5 אחוזי - לעומת 3.6 אחוזי חשיפה ב-2018.
יו"ר קבוצת 'קול חי', דליה איציק, המתמודדת במכרז על המשך הפעלת התחנה אמרה כי "זו הוכחה ליכולת של אנשי הקבוצה להמשיך ולהצעיד את התחנה כמובילה בציבור הדתי והחרדי, כאשר בהובלתי – נפעל להמשך שילוב נשים בתפקידים מובילים".
מנכ"ל קבוצת 'קול חי', אבי רוזן, מסר כי "אנו שמחים ומודים על הזכות להמשיך ולהיות כלי התקשורת המוביל בציבור הדתי והחרדי. אני שמח כי העבודה הקשה שאנו עמלים עליה – יחד עם כל עובדי שתי תחנות הרדיו – באה לידי ביטוי בסקר החשוב הזה, מודים למאזינים על אמונם בנו ומבטיחים בעז"ה להמשיך לשדר להם רדיו איכותי".
תחנת הרדיו "קול חי" משדרת במסגרת הרדיו האזורי כבר כמעט 25 שנה, ממשיכה להוביל בשיעורי ההאזנה בציבור הדתי והחרדי. התחנה משדרת 24 שעות, שישה ימים בשבוע, באזור המרכז, ירושלים והדרום. התחנה שמשדרת שיעורי תורה, מוסיקה, בידור, חדשות ואקטואליה, השיקה השבוע את אולפן "המרוץ לבחירות". בימים האחרונים מונתה הגב' אסתי פלד עורכת המהדורה המרכזית לראש דסק האקטואליה בתחנה.
במסגרת קבוצת "קול חי" משודרת מאז 2017 גם תחנת הרדיו "קול חי מיוזיק" שמככבת גם היא בשיעורי ההאזנה עם 3.5% ושמה דגש בשידוריה על מוזיקה בלבד. שתי התחנות יחדיו מחזיקות בנתח מצטבר של יותר מ-7.5% האזנה, שממקמים אותן בצמרת שיעורי ההאזנה בתחנות הרדיו האזוריות בישראל בכלל, ובמגזר החרדי-דתי בפרט.
בימים הקרובים צפוי להיערך מכרז על ניהול התחנה בשנים הקרובות, ונתוני ה-TGI מהווים יתרון משמעותי בהוכחת יכולת קבוצת "קול חי" להמשיך ולהוביל את הרדיו החרדי.
מהסקר החדש עולות מספר מגמות לפיהם חלה עליה בקריאת עיתונים יומיים בשנת 2019 - 46.5% לעומת 44.3% בשנת 2018. כמו כן, חלה עלייה בקריאת עיתונים בסוף השבוע - 52% ב-2019 לעומת 49.2% ב-2018.
בתקשורת הכללית המודפסת, העיתון 'ישראל היום' ממשיך להוביל עם 30.6% חשיפה יומית ביום חול במהלך 2019 לעומת 29.0% ב-2018. העיתון 'ידיעות אחרונות' רשם עלייה בשיעור החשיפה היומי עם 26.9% חשיפה יומית ב-2019 לעומת 25.7% ב-2018.
בעיתונות סוף השבוע, 'ישראל היום' ממשיך להוביל עם חשיפה של 31.0% לעומת 30.2% ב-2018. 'ידיעות אחרונות' רושם גם הוא עלייה לחשיפה של 30.7% לעומת 29.6% ב-2018.
בגזרת הרדיו הכללי, תחנות "כאן" קול ישראל רשמו עלייה בשיעור האזנה הכולל ל-37.7% בהשוואה ל-35.6% ב-2018. תחנות הרדיו האזורי המשווקות ע"י רדיו שפ"א שמרו על שיעור האזנה יציב: 31.3% בהשוואה ל-31.6% בשנת 2018. תחנות גל"צ ירדו ל-41.2% ב-2019 בהשוואה ל-42.6% ב-2018.
עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט הגיב לסקר ואמר: "ישראל היום ממשיך להוביל כעיתון המשפיע והנקרא בישראל. גאה בעיתונאים המוכשרים ובצוות שמאמינים שישראל ראוי לעיתונות אחרת".
מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע"י חטיבת המדיה של קנטאר בישראל, תחת החסות של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.4 מיליון נפש.