לפתוח שערי פרנסה

מליץ יושר ליום הדין: סכין הכסף בברכת שר התורה הגר"ח קנייבסקי

תומכים בלומדי תורה וזוכים לברכה מיוחדת אותה בירך לפרנסה בשפע ובנקל, רק לתורמי כוללי "רינה של תורה" (צדקה)

כל לב יהודי נרעד בימים הללו, כאשר קול השופר מתריע ומזכיר כי יום הדין קרב ובא. וכל יהודי מחפש לו דרכים להכין את עצמו, בתשובה, בתפילה ובצדקה, לקראת היום בו מלך במשפט יעמיד ארץ, וכל מעשינו בשנה החולפת יעלו ויבואו לפני כסא הכבוד.

בימים הללו בהם מחפש כל אחד מאיתנו להרבות זכויות, להוסיף מצוות ולקיים סגולות, מגיעה אלינו ברכתו והבטחתו של רשכבה"ג מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א, לקנות מליץ יושר עצום ליום הדין. סגולה נפלאה באמצעותה יוכל כל אחד מאתנו להיכתב ולהיחתם בספר פרנסה וכלכלה. ביום הדין, יום בו חותך הקב"ה חיים לכל חי.

ביום זה נהגו ישראל לחדש להם סכין חדשה ומושחזת, איתה בוצעים את הפת בראש השנה. סגולה זו יסודה בהררי קודש. אולם התורמים לרשת הכוללים "רינה של תורה", יזכו לא רק בסגולה הנפלאה, אלא בסכין המהודרת אשר מלבד הסגולה העתיקה עצמה, היא בורכה ע"י רבינו מרן שר התורה שליט"א.

ברכה מיוחדת נושאת עמה סכין זו, שנזכה כולנו להיכתב ולהיחתם לחיים טובים ולשלום בספרן של צדיקים גמורים, לשנה טובה ומתוקה, שנה של בריאות, חילוץ עצמות, שנה של שפע גדול וסייעתא דשמיא מיוחדת ברוחניות ובגשמיות, בזכות התרומה שלנו להגדיל תורה ולהמשך קיום התורה ברשת הכוללים 'רינה של תורה'.

כך זוכים תורמי 'רינה של תורה' לכל המעלות יחד: גם החזקת תורה ששכרה העצום הוא לאין שיעור, וגם לסגולה הנדירה והמשולמת. עם 'חבילה' כזאת באים ליום הדין ונכתבים בספר חיים טובים!

רשת הכוללים 'רינה של תורה' בה שוקדים על תלמודם כשלוש מאות אברכים תלמידי חכמים מונה כיום 7 סניפים ברחבי הארץ באופקים, בני ברק, חיפה, מודיעין עילית, ירוחם, ירושלים ופתח תקווה. רשת הכוללים הוקמה בברכת הצדיק מחיפה רבי אברהם עמרם קוך זצ"ל לפני כשמונה שנים ולאחר פטירתו נתמנה חתנו הגאון הצדיק רבי מרדכי ליבר כהן שליט"א לכהן בראשות הכוללים כאשר בנשיאות הכוללים עומד רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, אשר מדריך ומכוון על כל צעד ושעל.

אז אל תתמהמהו! לחצו כאן עכשיו והבטיחו לעצמכם סנגור ליום הדין!>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות