'ישי ורבינא בכיכר'

סגן שר הביטחון, עליזה בלוך, הלוחמים ברון קובי - וה'פאנל'

ח"כ אלי בן דהן, שהגיש את חוק הגיוס, על ההסכמות בצה"ל וההסתה של איווט; ר"ע בית שמש על הפגנות הקיצונים והיחסים עם ש"ס; 3 חברי מועצת עיריית טבריה על הדחת קובי ופאנל סוער (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהלי אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מדי שבוע, ביום חמישי, מגיש ישי כהן, ועורך אבי רבינא. .

אורחים באולפן

סגן שר הביטחון ח"כ אלי בן דהן מדבר על חוק הגיוס והיחסים עם אביגדור ליברמן, חושף שבצה"ל תמכו בשינוי שהסיעות החרדיות דרשו לבצע ב"חוק הגיוס" ומתייחס למאבקים הבלתי נגמרים בתוך סיעות הימין.

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך מספרת על מאבקי החרדים בעיר, מגיבה להריסת בתי הכנסת הלא חוקיים וחושפת את הפגישה החשאית עם נציגי הקיצונים.

הדחת ראש עיריית טבריה רון קובי: באולפן מתארחים ראש העיר לשעבר יוסי בן דוד, היו"ר המקומי של 'דגל התורה' דוד אוחנה ויו"ר 'הבית היהודי' רפאל טרבלסי. איך הם מסכמים את תקופת קובי ותשובתם לשאילה האם החרדים באמת מהווים "איום" על העיר...

פאנל פרשנים

פאנל פרשנים סוער, עם דוד חכם ויקי אדמקר. עוסק בשאילה מדוע החרדים טרודים אם ואיך להגיב לליברמן, בחילולי השבת ברשויות המקומיות ובתהייה האם התקשורת מקפחת את נציגי ש"ס.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגיש עורך התוכנית אבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר