6 דרכים ערמומיות לעיצוב בית ידידותי לילדים

אתם לא צריכים להתפשר על סטייל בעיצוב הבית שלכם, גם כשאתם כבר הורים. המעצבת ג'ס גרסטן, שלה שני פעוטות, עיצבה את מסכנה הפרטי באופן שיתאים גם לצרכיהם. הנה הטיפים הסודיים שלה (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ילדים זה שמחה, אך גם לא מעט בלגן וזוהמה. ביום רגיל, אתם חשים שכשהם שבים הביתה ממוסדות הלימוד, הבית נתון תחת מתקפת טורנדו (אם כי מקסימה), אבל היום, בחופש הגדול, זה אפילו גרוע יותר. אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שאתם לא צריכים להתפשר על סטייל בעיצוב הבית שלכם, גם כשאתם כבר הורים. המעצבת ג'ס גרסטן, שלה ילד בן שישה חודשים וילדה בת שלוש, עיצבה את ביתה האופנתי באופן שיתאים גם לצרכיהם. הנה הטיפים הסודיים שלה:

ריהוט עגול

בלי בליטות ובלי פינות חדות. כל פיסת ריהוט שמונחת בגובה העין של הפעוט או מתחתיו - בחרו עם קצוות רכים ומשויפים. לדוג': שולחן זכוכית או עץ עגול, כסאות עם ידיות מעוגלות וכדומה.

עץ

גרסטן הסתמכה בכבדות על ריהוט עץ, אשר חסין לכתמים וקל לניקוי בתוך רגעים ספורים. הקשיבו לה.

ריפודים מעור (או מסקאי)

השאלה היחידה שאתם צריכים לשאול את עצמכם: האם זה קל לניגוב? ספות וכסאות המרופדים בעור אטום, מהווים מקום בטוח עבור הילדים שיבעטו את נעליהם לאחר שיכנסו פנימה מגינת השעשועים.

טפטים מויניל

קירות מעוטרים בסגנונות שונים הם הצהרה עיצובית מדהימה - אבל הם טרף קל לאצבעות מלוכלכות ברסק עגבניות מארוחת הצהריים. הפתרון? טפט העשוי מויניל, אשר גרסטן השתמשה בו לכל הקירות בכל חדרי השינה בביתה.

שטיחי צמר

לצמר יש תכונה שדוחה כתמים ביעילות - הודות לשמני הלנולין הטבעיים שבסיבים שלו. תרגום: צמר לא סופג נוזלים שנשפכו כמו שחומרים אחרים כן עושים - וזה החומר הכי קל לניקוי בעזרת אדים, לפי הצורך.

אזורים לילדים בלבד

שמרו את הפעילויות המלכלכות ביותר (כמו שעת יצירה) למקום המיועד לצורך כך במיוחד - להגנה מירבית נגד לכלוך. זו יכולה להיות פינה במרפסת שבה תניחו שולחן וכסאות מפלסטיק או איזור מסוכך בחצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר