פיצוי גבוה

נפל מקורקינט בבני ברק ויקבל 1.5 מיליון ש"ח

תושב בני ברק כבן 50, יקבל פיצוי של כ-1.5 מיליון שקל לאחר שלפני כשנתיים נפגע בעת שעשה את דרכו לעבודה על קורקינט חשמלי, ונפל לתוך בור שנפער בכביש בבני ברק (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

א', תושב בני ברק כבן 50, יקבל פיצוי של כ-1.5 מיליון שקל לאחר שלפני כשנתיים נפגע בתאונה בבני ברק, בעת שעשה את דרכו לעבודה בשעות הבוקר, בעודו רכוב על קורקינט חשמלי.

א' נסע על הקורקינט החשמלי שלו בדרכו לעבודתו, בכביש חד סיטרי בבני ברק, כשהוא חבוש בקסדה ועם מגיני ידיים. במהלך נסיעתו על הקורקינט, הבחין א' בנתיב נסיעתו, בבור גדול ועמוק בכביש. לאחר שהבחין כי הגיע רכב בכיוון הנסיעה הנגדי, הוא לא יכל לסטות מהכביש לנתיב הנגדי, ונאלץ לפגוע בבור.

בהתאם לכתב התביעה שהוגש ע"י עו"ד אלי מאור - מומחה בתביעות בגין תאונות ורשלנות רפואית, א' הועף מהקורקינט קדימה ונחבל עם פניו בכביש, כשהוא סובל משברים בלסת, והובהל ע"י אמבולנס לביה"ח בלינסון שם בוצע לו ניתוח לאיחוי השברים.

לאחר תקופת החלמה ראשונית, פנה א' לעו"ד אלי מאור, שעתר ראשית למוסד לביטוח לאומי מח' נפגעי עבודה, להכרה בתאונה כ"תאונת עבודה", וכך שולמו לא' כל ימי מחלתו ע"י המוסד לביטוח לאומי.

לאחר מכן עתר עו"ד מאור בנוסף להגשת תביעה לקביעת דרגה נכות קבועה בביטוח לאומי, ותביעתו של א' התקבלה והוא נמצא כמי שזכאי לקצבה חודשית קבועה של אלפי ש"ח מביטוח לאומי, הגם שחזר לעבודתו, לאחר תקופת השיקום ובמשרה מלאה.

במסגרת כתב התביעה נטען בין היתר כי על כל מחזיק מקרקעין ולרבות ובפרט עירייה, הנתונה להוראות מצוות פקודת העיריות, לדאוג לשמירת תקינות המרחב הציבורי לעוברים ושבים, לרבות תיקון בורות בכבישים, העשויים לגרום לנזק גוף לעוברי האורח.

לאחר הגשת התביעה ולאחר בירור נסיבות התאונה ע"י חברת הביטוח וכן לאחר שנוהל מו"מ אינטנסיבי בין עורכי הדין של הצדדים, הובהר כי סך התקבולים שקיבל ויקבל א' כתוצאה מהתאונה מביטוח לאומי מסתכמים בסכום של כ- 1.4 מיליון שקלים.

חרף סכום מכובד זה, נאותה לבסוף חברת הביטוח "מגדל", שהיא חברת הביטוח של עיריית בני ברק, להוסיף ולשלם לא' סכום נוסף של כ-160,000 שקלים, עבור התאונה שבנדון, כך שא' יקבל כתוצאה מהתאונה, סה"כ סכום של למעלה מ-1,500,000 ש"ח בגין האירוע שבנדון.

בימים אלה נחתם והוגש הסדר הפשרה והוא קיבל תוקף של פסק דין בבית המשפט בהרצליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר